با در نظر گرفتن تمرینات ذهنی می توانید تصورات بیشتری را ایجاد کنید. این رویکرد کمک می کند تا مواردی را که هنوز در نظر نگرفته اید را به کار بگیرید. بتمرینات ذهنی به شما کمک می کند تا با مفاهیم جدید و ارتباطات ذهنی روبرو شوید. با انتخاب درست، اسم برند شما می‌تواند یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌های شما باشد، قادر به تمایز با رقبای شما و تسریع در آگاهی از برند است. با یک فرآیند با دقت برنامه‌ریزی شده، می‌توانید بر چالش‌های نام‌گذاری مؤثر غلبه کرده و بهترین اسم را انتخاب کنید. پس از انتخاب اسم مناسب به مجوزی که تأییدکننده فعالیت شما در حوزه مورد‌نظر است نیاز دارید.

سپس آن را به صورت آنلاین جستجو می‌کنند اما نمی‌توانند شما را پیدا کنند زیرا املای صحیح نام تجاری شما را نمی‌دانند. یک نام برند مناسب و تاثیرگذار مشتریان شما را وادار به پرسیدن این سوال می کند که ” نام برند شما از کجا آمده است؟”، سوالی که شما میتوانید با تعریف یک داستان برند جذاب به آن پاسخ دهید. رویکرد مورد نظر برای محصول یا خدمتتان را به کمک شواهد و فیدبک های به دست آمده انتخاب کنید. زاپوس که از واژه اسپانیایی زاپاتوس میاد و معنی کفش می دهد و هولو که شرط میبندم این را نمیدانستید؛ در واقع یک اصطلاح چینی است. نام های تداعی گر تلاش می کنند معانی خیالی روی برندشان بازتاب بدهند.

نام‌هایی مثل دیور، آدیداس، وردپرس، اپل، یاهو، نوکیا و … محال است که از ذهن ما پاک شوند. صرف نظر از بحث تبلیغات این برندها، این نام‌ها طوری انتخاب شده‌اند که تلفظشان راحت است، سریع به ذهن سپرده می‌شوند و متمایز و منحصربه‌فرد هستند. سپس در مرحله بعدی این 5 خط را به یک خط کاهش داده و در صورت امکان تنها در سه کلمه، مهم‌ترین کلیدواژه‌های کسب و کار خود را مشخص نمایید. در این مرحله شما باید در حدود three تا 5 خط کسب و کار اصلی خود یا کاری که قصد دارید برای آن نام انتخاب کنید را توضیح دهید. ضمناً ما در پروژه دیگری که چند سال پیش داشتیم برای مدرسه کسب وکاری در استان فارس نام حرف‌عددی 30 حامی را انتخاب کرده و ساختیم. به این صورت توانستیم با کمترین مشکلی دامنه‌های اینترنتی موجود را کسب کنیم.

اسامی برندها

ردبول تداعی‌گر نوشیدنی با خصوصیت گاونر مثل قدرت و اعتماد به نفس است. اسامی مجهولی مثل بربری و دیزنی با مجسم کردن چشم انداز و باورهای بنیانگذارانشان کار می کنند.اگر شما تنبل باشید یا زیادی به خودتان مغرور باشید، این ها می توانند انتخاب های خوبی باشند . به گزارش اکوفارس به نقل از ایسنا، امروز (شنبه) کنفرانس خبری تولید و بازار لوازم ثبت برند تجاری خانگی با حضور دبیر و اعضای هیئت مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی و جمعی از تولیدکنندگان برگزار شد. در این نشست طحان‌پور – رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی – تعداد کل توزیع‌کنندگان لوازم خانگی را ۱۷۰۰ واحد عنوان کرد که… به گزارش خبرنگار مهر، دارو به عنوان یک کالای استراتژیک و حیاتی، از اهمیت ویژه ای در همه کشورها برخوردار است.

موفقیت در کسب و کار با انتخاب بهترین نام برند

می تواند برای سهامداران ارزش افزوده سهام ایجاد کند و سبب بیشتر شدن درآمد شرکت گردد. بله در صورت تماس شما با فرداد رسا این امکان وجود دارد . تماس تلفنی با موسسه برقرار کنید تا راهنمایی کامل دریافت کنید. درصورتی‌که برندتان بین‌المللی است، می‌توانید از my یا the در ابتدا و online ثبت شرکت یا world در انتها اضافه نمایید. اگر از اسم واقعی/حقیقی برای برندتان استفاده می‌نمایید، حتما از منحصربه‌فرد و توصیفی بودنش، اطمینان حاصل نمایید.

توی تمام ویدیوها و محصولات و اموزشهام اون کلمه آورده شده. سعی می‌کنیم در به‌روزرسانی مقاله این مورد هم در نظر بگیریم. و اینکه من خودم اسم 《D.N》را در نظر دارم که مخفف دستبند نخی است. نظر شما رو تایید می‌کنم تا اگر کسی نظری داشت به شما کمک کنه. با سلام و تشکر از زحمات تیم نویسنده این مقاله عالی… بسیار مقاله جامع، کامل، جذاب و آموزنده ای بود…. چکیده‌ای از این مقاله را در ویدیو زیر برایتان توضیح داده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم که حتماً ویدیو زیر را نگاه کنید.

  • برای این جلسه، ابتدا، افراد تیم یا دوستان خلاق‌تان (اگر تیم ندارید) را دور هم جمع کنید؛ سپس برای نزدیک شدن به موضوع، نام محصولات یا خدمات‌تان، احساس مشتری و تمایزهایتان با رقبا را روی بورد بنویسید.
  • البته باید قبل از انتخاب اسامی اشخاص معروف حتماً چک کنید که اسم آن‌ها از قبل تحت مالکیت شخص دیگری درنیامده باشد؛ زیرا بعضی از اسامی دارای حق مالکیت معنوی هستند.
  • این اسامی معانی ذاتی ندارند اما با تکیه بر قدرت آوا و صدا توانستند نام برندهای قدرتمندی باشند.
  • این اسم‌ها به نوعی با ماهیت محصول هماهنگ هستن و انرژی رو به دنبال دارن؛ به نوعی حس قدرت رو ایجاد می‌کنن تا جایی که مصرف‌کننده این محصول بعد از نوشیدن، احساس انرژی بیشتری می‌کنه.
  • به عنوان نمونه برند باید فاقد کلمات غیر متعارف باشد و از چارچوب و قواعدی خاص برای انتخاب نام برند بهره گیرید .

تلفظ نادرست اسامی برند‌های مختلف از آن اتفاقاتی است که در هر کشوری می‌تواند روی دهد. گاهی مسئله، دشواری تلفظ اسامی برند‌های مختلف نیست بلکه تعمیم دادن قوانین یک زبان به زبان‌های دیگر است. به عنوان مثال افراد ممکن است برندی با نامی فرانسوی را ببینند و به صرف شباهت حروف الفبا تصور کنند تلفظ حروف مانند کلمات انگلیسی است و در نتیجه دچار اشتباه شوند. مثال‌های خوبی در این زمینه هستند که در ادامه با تلفظ درست آن‌ها آشنا خواهید شد و به احتمال زیاد، بعضی‌هایشان برایتان شوکه کننده هم خواهد بود. شما الان تقریباً با تمام فوت‌وفن‌های انتخاب اسم برند آشنا شده‌اید؛ منتها برای اینکه ایده‌های خفن‌تری به ذهن‌تان برسد، در بخش بعد جدولی داریم که دسته‌بندی انواع نام برند با مثال در آن آورده شده است.

یا اینکه برند به نام تجاری خوبی تبدیل شده تا آنجا که حتی گاهی معادل فتوکپی از آن استفاده می شود، احتمالاً در ابتدای تولد آن مشکلات تلفظی داشته است. کسب درآمد و مستقل بودن، یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های زندگی است. کسب و کارهای کوچک پرسود خانگی به شما کمک می‌کنند طعم خوب پولسازی را بچشید. انتخاب نامی هوشمندانه، ماندگاری برند را در ذهن مخاطبین و مشتریان بیشتر می‌کند. برای اینکه افراد نظرات مناسبی ارائه دهند و وقت زیادی گرفته نشود، می‌توانید یک سری قانون از قبل تعریف کنید و بگویید که اسامی کاندید بر این اساس انتخاب شوند. اگر نام برند شما معنی داشته باشد و در ضمن به شرکت شما هم ارتباط داشته باشد، تصویر بهتری از شما در ذهن و قلب مشتریان بر جای می‌گذارد.

سپس همه اعضا در مورد هر اسم نظر دهند و امتیازی از ۱ تا ۵ به هر یک اختصاص دهند. با در نظر گرفتن امتیازات، انتخاب نام برند خیلی راحت‌تر می‌شود. سوهان حاج حسن و پسران یا پشمک حاج عبدالله نمونه های ایرانی اسم برند بر اساس نام موسس شرکت است. از جمله اسامی خارجی نیز می توان به موسس مرسدس بنز اشاره کرد که نام دخترش را بر روی خودرو سازی مشهور خود گذاشت. نام برند باید به گونه ای انتخاب شود که برای دیگر کشورها و یا زبان های دیگر نیز با معنا و مفهوم باشد. اگر قصد ثبت شرکت و انجام فعالیت های تجاری و صادرات را دارید باید به این مسئله بیشتر توجه کنید.

نمونه اسم برای برند

اگر به آگهی های تبلیغاتی که از رسانه های مختلف پخش می شوند دقت کنید متوجه می شوید زمان پخش آن ها تنها چند ثانیه طول می کشد اما نام برند عنوان شده مدت ها در ذهن مخاطب به یادگار می ماند. بر این اساس می توان گفت موثرترین و کارآمدترین ابزار ارتباط با مشتری نام تجاری است، تغییرات شرکت از این رو باید به بهترین نحو انتخاب گردد. برند یک نام تجاری است که در ذهن افراد هک شده و آن ها را به سمت کالای مورد نظر جذب می نماید. در حال حاضر در دنیای پر رقابت امروز، اکثر شرکت ها به دنبال ثبت برندی هستند که بتواند آوازه آن ها را به گوش مردم در سراسر دنیا برساند.

این بازیکن بعد از آنکه نامی برای خودش در فوتبال اروپا دست و پا کرده و توانسته در زمره مهاجمان گلزن لیگ پرتغال قرار بگیرد حالا قرارداد اسپانسری مهمی را هم بسته تا نشان دهد در مسیر… در آخر و بعد از بررسی هر کدوم از صفحات که نرخ تبدیل بهتری داشته باشن رو به‌ عنوان اسم برندتون انتخاب کنین. ویژگی بصری یعنی چی؟ یعنی بشه با المان‌های طراحی و گرافیکی اون رو بیان کرد.

برندهایی مثل اپل، جگوار، عقاب، ردبول مثال‌های خوبی برای یک اسم بصری هستند؛ چون هم‌زمان یک تصویر واضح از آن‌ها در ذهن شکل می‌گیرد، بنابراین دست طراح برای مانور روی ویژگی‌های بصری باز است. راستی حالا که صحبت از دامنه شد، اجازه دهید تا کمی هم دربارۀ راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی صحبت کنیم. اگر به این فکر افتاده‌اید که از ظرفیت‌های فوق‌العاۀ موجود در اینترنت برای گسترش کسب‌وکار خود استفاده کنید، به شما تبریک می‌گوییم. ما کتاب راهنمای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی که توسط تیم نوین تالیف شده و حاصل تجربۀ جمعی افراد مختلف است، به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب مسیر راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی (از ایده تا اجرا) را برایتان روشن می‌کند. برای «ثبت دامنه» هم کافی است همین عبارت را در گوگل سرچ کنید تا شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور را پیدا کرده و به‌صورت آنلاین دامنه‌ی موردنظرتان را بررسی و خریداری کنید.

۶٫ انتخاب و اجرا

برای اینکه راحت‌تر بتوانید اسم مناسب شرکت‌تان را انتخاب کنید، در ادامه چندتا راه پیش پایتان می‌گذارم تا بتوانید ایده بگیرید و سریع‌تر این پروسه را طی کنید. اسم انتخابی شما باید بامعنی و مفهوم و هم­چنین مطابق با فرهنگ جمهوری اسلامی باشد. بهتر است بدانید نام‌هایی که باعث برهم‌زدن نظم عمومی هستند و یا مستهجن و خلاف اخلاق باشند‌، تایید نمی‌­شوند. یکی از معروف‌ترین آگهی‌هایی که سال‌ها پیش در رادیو و مخصوصا تلویزیون به‌طور مداوم پخش می‌شد، مربوط به محصولات شرکت تولی‌پرس بود.