با ورود به صفحه ی روزنامه، “روز شروع سال مالی” و “ماه شروع سال مالی” را در کادر مربوطه پر کنید. با روی کار آمدن این سامانه و ارائه خدمات ثبت تغییرات و ثبت شرکت در irsherkat.ssaa.ir ، امور ثبتی به صورت اینترنتی صورت گرفت و دیگر مدارک فقط از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها تسلیم می شود . همان طور که می دانیم،شرکت ها پس از این که تاسیس شدند، می بایست به ثبت برسند.در ثبت شرکت اولین سوالی که به ذهنمان می رسد این است که چرا شرکت ثبت می کنیم و لزوم ثبت شرکت چیست؟ پاسخ سوال روشن است. با تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ی ثبت شرکت ها اگر صورتجلسه شما دارای نقص باشد برای شما ابلاغ رفع نقص ارسال می شود و باید رفع نقص نمایید و مستندات مربوط به رفع نقص را با پاکت و پوشه مخصوص رفع نقص تاسیس به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید.

• هر سال نیاز به معرفی اعضاء ندارد و تنظیم صورتجلسه و تایید و ثبت آن نیزمورد نیاز نمی باشد. سرمایه شرکت را با انتخاب گزینه “سرمایه نقدی ” تایپ می کنیم که می تواند معادل یا بیش از صدهزار تومان باشد. ورود اطلاعات را به طور کامل انجام دهید و در این خصوص میتوانید از فیلم آموزشی که در سایت وجود دارد استفاده کنید. کلیه مدارک داخل پوشه پستی کامل پانچ شده توسط کارشناس ارسال پستی انجام می شود. سمت افراد و حق امضاداران مشخص می شود( رئیس هیات مدیره ،نائب رئیس هیات مدیره ، مدیرعامل ، عضو هیات مدیره و بازرس اصلی و بازرس علی البدل). موسسات غیر تجاری می توانند بنا بر کارکردی که شما برایش تعریف کردید ، یک بسترِ جذبِ منافع مادی باشد.

  • درصورتی که پرونده فاقد ایراد و اشتباه باشد صورتجلسات بر اساس تاریخ و ساعت تشکیل آگهی می شود و آگهی ثبتی روی سامانه نمایش داده می شود.
  • تاریخ آغاز و ختم شرکت در صورتی که برای مدت محدود تشکیل شده باشد.
  • پر نمودن فیلد تاریخ شروع سمت، مدت تصدی، تاریخ پایان اعتبار سمت و …
  • بعد از تکمیل فرم مربوطه، با کلیک بر روی گام بعدی صفحه مربوط به اشخاص گشوده می‌شود.

با توجه به نکات ذکر شده، انتخاب نام شرکت مورد نظر، مرحله مهمی است و در موفقیت آن کسب و کار تاثیر زیادی دارد. باید نامی مناسب و کوتاه انتخاب کنید تا همه بتوانند آن را تلفظ کرده و بخاطر بسپارند. در صورتی که تعداد متقاضیان از یک نفر بیشتر باشد، اطلاعات آن ها نیز وارد می شود. همچنین وکیل یا اصیل بودن متقاضی در این قسمت مشخص می شود. در قدم اول اطلاعات عمومی شرکت ها مثل نوع شرکت، نام شهر و استان محل فعالیت، شماره و آدرس و سال مالی ثبت می شود. بعد از اتمام، سامانه یک شماره ثبت می دهد که برای چاپ در روزنامه به آن احتیاج خواهد بود.

هر گاه چند شریک بخواهند برای فعالیت غیر تجاری خود نظیر فعالیتهای خدماتی و مشاوره ای شرکتی را ثبت کنند. باید شرکت خود را به عنوان موسسه غیر تجاری به ثبت برسانند. ✔️ همان طور که در این مقاله به زطور کامل توضیح داده شده، هدف از ایجاد این سامانه تسریع و تسهیل در تاسیس موسسات تجاری، شرکت ها و موسسات غیر تجاری می باشد. مراجعه کنند و از طریق این سایت به بخش «پیگیری درخواست» وارد شوند. در مرحله هفتم؛ می بایست که میزان و نوع سرمایه شرکت مد نظر که شامل سرمایه غیر نقدی و نقدی می باشد را وارد کنید و در نهایت به مرحله بعدی وارد شوید. ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان لازم است اشاره نماییم که انجام تغییرات در شرکت ها امری بسیار تخصصی است و کارشناسان زبده ثبتی کال جهت انجام آن در خدمت شما عزیزان می باشند.

پس با این تفاسیر سازمان ثبت اسناد برای ثبت شرکت‌ها هم اقدامات الکترونیکی را مدنظر قرار داده است اینطور نیست؟

ما در این مقاله قصد بر آن داریم تا شما متقاضیان گرامی را بیشتر با سامانه ثبت شرکتها ، بخش های مختلف این سامانه و خدماتی که در آن ارائه می شود آشنا کنیم . این اقدام علاوه بر پیشگیری از وقوع جرم و حمایت از حقوق اشخاص حقوقی، موجب تحولات جدی و جدید در بهبود فضای کسب و کار شده است. جهت هرگونه مشاوره در زمینه مراجعه به سامانه ثبت شرکتها با ماتماسبگیرید. بعد از رسید اوراق به اداره ثبت شرکت ها تقریباً ۱۵ روزکاری زمان بررسی پرونده تغییرات می باشد. درصورتی که پرونده فاقد ایراد و اشتباه باشد صورتجلسات بر اساس تاریخ و ساعت تشکیل آگهی می شود و آگهی ثبتی روی سامانه نمایش داده می شود. بعد از تکمیل سامانه و ارسال آنلاین صورتجلسات برای اداره ثبت شرکت ها می بایست اوراق فیزیکی ظرف مدت ۷ روزکاری توسط پست برای آن اداره محترم ارسال گردد.

اطلاعاتی تکمیل در خصوص این نوع شرکت به شرح زیر می باشد. پیش‌تر، نام کامل اداره ثبت شرکت‌ها «اداره ثبت شرکت‌ها و علائم تجاری و اختراعات» بود. یعنی این اداره علاوه بر ثبت شرکت‌ها موظف بود ثبت برند و علائم تجاری و ثبت اختراعات را نیز انجام دهد.

انتخاب نام برای هر شرکت یا موسسه غیرتجاری ضروری است؛ اما امروزه با افزایش ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری ممکن است انتخاب نام با سختی‌هایی همراه باشد. اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری با ارائه دستورالعملی، الزامات انتخاب نام را تعیین کرده است. شایان ذکراست دفتر مذکور، قانونی است و به امضای نماینده ی دادستان محل رسیده است.

ir sherkat.ssaa

در مرحله هشتم، لازم است که اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت مد نظر وارد شود و در نهایت بر روی گزینه «گام بعدی» کلیک نمایید. در مرحله بعدی لازم است که شخصیت حقوقی و یا شرکت مد نظر خود را که قصد ثبت آن را دارید، را انتخاب کنید و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. اکثر تنظیمات صورتجلسه شرکت‌ها و تغییرات آن شامل تغییر در اساسنامه… … عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده و هیئت مدیره برای هر یک از پذیرش جداگانه بگیرند. در بخش اطلاعات مرکز اصلی می‌بایست مشخصات مربوط به کد پستی و شماره تلفن و نشانی مرکز اصلی تکمیل گردد.

(در رابطه با مدارک لازم برای هر نوع از شرکت می توانید به مقالات قبلی ما مراجعه نمایید) لازم به توضیح است جهت ارائه ی اظهارنامه و نقاضانامه ی ثبت شرکت اوراق چاپی مخصوص به وسیله اداره ثبت شرکت ها تهیه و تنظیم شده که متقاضی ثبت شرکت می بایست آن ها را در دو نسخه تنظیم و تسلیم مرجع ثبت نماید. در صفحه مربوط به شعب، چنانچه شرکت یا موسسه احتیاج به تأسیس شعبه داشته ثبت برند باشد اطلاعات آن را در این صفحه وارد نمایید و در بخش مربوط به سمت‌ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید. با داخل شدن به صفحه روزنامه، «روز شروع سال مالی» و «ماه شروع سال مالی» را در کادر مربوطه پرکنید، همینطور در این صفحه اطلاعات روزنامه شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه شرکت مشخص می‌گردد. بعد از ان با کلیک بر روی گام بعدی وارد صفحه اظهارنامه می‌شوید.

اسم شرکت : ۱۴۱ نمونه اسم تجاری شیک برای شرکت

اطلاعات مدارک تنظیم شده در خواستی وارد می شود به ترتیب ،صورتجلسه ،اساسنامه ، شرکتنامه و تقاضانامه شرکت نمونه این اسناد در سایت ثبت شرکتها موجود می باشد. در پایان مقاله لازم به ذکر است تمامی امور مربوط به ثبت شرکت ثبت تغییرات شرکت ها و تغییرات آن در سامانه اداره ثبت شرکت ها انجام می پذیرد و تا زمان رسیدن به نتیجه نباید مراجعه حضوری صورت گیرد. یکی از خدمات ارائه شده در سامانه ثبت شرکت ها، امکان ثبت درخواست صورت جلسه تغییرات می باشد.

شرکت سهامی خاص ، شرکتی است که سرمایه ی آن توسط خود موسسین و شرکای شرکت تامین می گردد و همانند شرکت سهامی عام از طریق واگذاری و فروش سهام به مردم تامین نمی شود . هر یک از شرکا دارای مسئولیتی محدود به میزان سهام آنها می باشند . بدین جهت در هنگام ثبت نام اولیه در سامانه یک کد پیگیری به شما اختصاص داده می شود که تا زمان حصول نتیجه با آن کد می توانید از وضعیت پرونده خود مطلع گردید.

راهنمای ثبت صورت جلسه تغییرات

آمار نشان داده که 86% از افرادی که قصد ثبت شرکت فوری را دارند در اواسط این مسیر، به علت پیچیده بودن آن دست از کار می‌کشند.ثبت شرکت آنلاینیکی از مسائل ثبتی است که برای یک متخصص امور ثبتی کار ساده ای می‌باشد. به شما پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به راهنمایی ثبت شرکت آنلاین، از کمک یک متخصص امور ثبت شرکت بهره مند شوید و ثبت فوری شرکت را به خوبی پیش برید. در ضمن لازم به ذکر است که در این مسیر، آگاه ثبت همواره با مشاوره رایگان تلفنی کنار شما خواهد بود. تعیین نام شرکت های خارجی و موسسات غیرتجاری در شرف ثبت سراسر کشور. به طور کلی اشخاص حقوقی با اعتماد بیشتر مردم روبه رو هستند. در نتیجه بازار کار بهتری دارند و در تجاری سازی برند خود هم موثرتر واقع می‌شوند؛ البته ناگفته نماند که یک شرکت معتبر برندی مناسب نیز باید داشته باشد به عبارتی دیگر ثبت برند نیز برای شناخته شدن در دنیای تجارت ضروری است و اشخاص حقیقی و حقوقی باید برندی خاص و مناسب به ثبت برسانند.

پس از آنکه درخواست ثبت شرکت در دو نسخه با ضمایم تسلیم متصدی ثبت گردید یک نسخه از آن در پرونده ضبط کرده و مندرجات آن را در دفتر مخصوص ثبت شرکت ها به ثبت می رساند و متصدی مزبور نسخه ثانی آن را با قید تاریخ و شماره ثبت پس از امضاء و مهر به متقاضی تسلیم می نماید. اما امروزه بدون مراجعه ی حضوری به ادارهثبت شرکت ها، تنها از طریق اسکن مدارک و ثبت ثبت شرکت در تهران نام اینترنتی و ارسال مدارک از طریق پست، علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه ی متقاضیان، کاهش اتلاف سوخت و انرژی به راحتی میسر می گردد. در بخش اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی، امکان دسترسی به اطلاعات و هویت های شخصیت های حقوقی فراهم شده است. در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و …

این رو رویه های پذیرش شرکت ها و تنوع شرایط پذیرش به گونه ای در فرابورس رقم … ثبت نزد. (. به منظور انجام. پذیرش و عرضه. سهام در. فرابورس ایران. در صورت درخواست از طریق اپلیکیشن شامل 10 درصد تخفیف در خدمات موسسه حقوقی سفیر شوید. نظر به اینکه تمام ممیزی ها بر مبنای اطلاعات وارد شده در متن صورتجلسه و اطلاعات …