Content
این وب سایت متعلق به مرکز نیکوکاری احسان با کد 4755 تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. و کلیه اعضای آن التزام خود را به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارند. تبصره1- مجمع عمومی فوق العاده موظف است دارایی سازمان را پس از انحلال که با نظارت مرجع صدور پروانه به یکی از سازمانهای مردم نهاد با موضوع فعالیت مشابه یا سازمان بهزیستی کشور، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان اوقاف و امور خیریه تعیین می گردد، واگذار نماید. موسسه نیکوکاری ندای مهر در بهمن ماه 1398 فعالیت خود را در جهت کمک به نیازمندان و محرومان آغاز نمود.این موسسه مردم نهاد می باشد و زیر نظر کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت می نماید. اساسنامه موسسه که جایگاه و وظایف و صلاحیت هـای هر رکن را مشخص می نمود ، به ثبت رسید و اقامتگاه موسسه معین و معرفی شد .
یک صندوق خیریه روستایی که اهالی بتوانند کمک های مالی خود را برای پیشرفت امور روستا و توسعه آن واریز کنند چگونه میشود انجام داد و از کجا میشود مجوز گرفت و ثبت کرد. اطلاع رسانی به دانشجویان در حال فارغ التحصیل جهت اهدا کتب و وسایل کمک آموزشی خود به دانشجویان نیازمند. ممکن است شما فعالیت داشته باشید و حتی بسیار خوب پیش بروید اما از فرایند اداری ثبت موسسه آگاهی نداشته باشید.
میدونید پورتال آرشیت نرم افزار مدیریت خیریه چطوری کار میکنه؟
اهمیت و اثرگذاری سازمان ها و موسسات مردم نهاد موجب شده از اولین گام های ایجاد آن تا انحلال، تحت نظارت قرار گیرند. اساسنامه موسسه باید تهیه شود و در ۳ نسخه به امضای متقاضیان تاسیس موسسه برسد. تایید نام ظرف دو روز کاری در صورتی رخ می دهد که با مشورت مشاور حقوقی امور ثبتی نسبت به ارسال نام اقدام نمایید. ولی برای موسسه خیریه بیشتر لازم است زیرا مراودات مالی آنها نباید انتفاعی باشد. خیریه های توزیع کننده، فعال در حوزه بهداشت و درمان، آموزش و توانیابی و بازپروری، خدمات مشاوره و پژوهش و آموزش در ایران فعالیت دارند. از جمله مزایای موسسه خیریه بر خلاف بسیاری از موسسات دلالت بر منفعتهای آن برای عموم مردم می باشد.
تلاش ما این است که در عصر فناوری اطلاعات با گردآوری و تحلیل داده یاریرسان شما مردم عزیز ایران باشیم. تمامی حقوق برای موسسه خیریه قائم الرضا با شماره ثبت 2630 محفوظ می باشد. 1- در صورتی که در سایت خیریه ثبت نام انجام داده اید ، ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و سپس به این نیازمندی کمک کنید تا به نام شما ثبت گردد و در آینده خیریه با شما همراه خواهد بود .
- در صورتی که کاربر سنی کمتر از ۱۸ سال دارد، میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
- ثبت موسسه خیریه به دلیل مراحل و شرایط ویژه ای که دارا می باشد، نیاز به یک راهنما و مشاور دارد.
- در صورتی که در سایت موسسه خیریه ثبت نام انجام نداده اید ، می توانید از طریق گزینه های زیر ثبت نام انجام دهید و سپس در این نیازمندی مشارکت کنید .
- با خاتمه تشریفات قانونی جهت ثبت موسسه ، فعالیتها با گستردگی و گوناگونی ادامـه یافت و منجملـه تشکیل نمایشـگاه های مختلف به منظور تقویت توان مالی موسسه به فعالیتهای پیشین اضافه شد .
- همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام ثبت نیکدنبال نمایید.
امکان ایجاد مکانی به منظور تشکیل جلسات منظم و متوالی به منظور طرح مسائل و مشکلات مربوط. تشکیل صندوق های وقف برای جمع آوری موقوفات نقدی و سهام و مصرف عواید حاصل از سرمایه گذاری ها در امور خیریه طبق نظر واقف. ۶- داشتن مکان ثابت و مناسب که به تایید بهزیستی استان رسیده باشد.
تعطیلی مراکز تفریحی
همچنین در این بانک مشخصات منطقی که مناسب در آن اردوی جهادی برگزار شود با ذکر نیازهای فرهنگی اسیب های ان منطقه قید گردد. در واقع قانون گذار به دلیل اهمیت و در عین حال تاثیرگذاری موسسات خیریه، تلاش برای کنترل و نظارت بر آن ها داشته است.نظارت بر آن ها از مرحله ثبت تغییرات ثبت و تاسیس موسسه شروع می شود، شما باید هر نوع از فعالیت خیریه و غیرانتفاعی خود را در این چهارچوب قرار بدهید. ثبت موسسه خیریه از امور بسیار دشوار ثبتی می باشد و ما به شما توصیه میکنیم که ثبت موسسه خیریه خود را با خیالی آسوده به وکلای برجستهخانه ثبتبسپارید.
ب) نوع فعالیت و خدماتی که در هر اردو ارائ می شود اعم از خدمات پزشکی،دندانپزشکی، بهداشتی و پایش سلامت، آموزشی ،فرهنگی، عمرانی،مشارکت در امور مسجد،مدرسه،درمانگاه سازی به حسب نیاز مناطق در نظر گرفته شده و پس از شناسایی یک ماه قبل از اردو ی جهادی به مرکز ابلاغ خواهد شد. اعطای بورسیه های تحصیلی به دانشجویان و دانش آموزان نیازمند و حمایت از پروژه های دانشگاهی. اصل فیش واریزی با حداقل دارایی اولیه موسسه همراه با شمارهحساب باید به سازمان بهزیستی اعلام شود. پرونده اعضای موسسه باید با مدارکی از قبیل کپی شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی، کپی پایان خدمت یا معافیت و دو قطعه عکس تکمیل شود. سپس برای ثبت شرکت اقدام کنید و قبل از آن قطعا اشخاص، اعضاء و … مورد بررسی و بازرسی قرار خواهند گرفت. در میان انواع موسسه خیریه ما شاهد رشد خیریه های عمرانی ، مشاوره ای ، نگهداری و سرپرستی در سالهای گذشته بوده ایم.
در صورت ارسال درخواست (بدون نواقص) طی ۱۰ روز بررسی اولیه انجام شده و پاسخ لازم از سوی دبیرخانه هیات نظارت استان داده میشود. دو نسخه اوراق شرکت شامل اساسنامه، صورت جلسه، اظهارنامه ثبت برند تجاری که باید مطابق اصول و عرف تنظیم شود. موسسه نیاز به موسسینی دارد که می تواند متشکل از شخص حقیقی یا حقوقی باشد. موسسه باید دارای دفتر مرکزی باشد که تحت عنوان اقامتگاه شرکت مدنظر است.
مراحل ثبت موسسه خیریه تفاوتی قابل توجه با موسسات معمول دارد.فیلترهایی وجود دارد که موسسین، شرکا و موسسه باید از آن عبور کنند و سپس مراحل ثبتی نزد اداره ثبت آغاز گردد.با توجه به شرایط، میزان آمادگی مدارک شما و انطباق آن با ضوابط لازم، اخذ مجوز بین یک الی دو ماه زمان خواهد برد. قوانین مرتبط با ثبت موسسه خیریه از قوانین ثبت شرکت تبعیت میکند با این تفاوت که کلیه امور ثبتی آن علاوه بر قوانین ثبت شرکت باید منطبق با قوانین و آیین نامه های ارگان ارائه دهنده مجوز لازم نیز باشد. متقاضیان تاسیس موسسههای خیریه باید درخواست کتبی خود را با اسامی پیشنهادی برای موسسه خود جهت تایید به اداره بهزیستی استان ارائه دهند و پس از تایید نام موسسه و اهداف موسسه در معاونت تخصصی، نام موسسه را در اداره ثبتاسناد و املاک شهرستان ثبت نمایند. خواهیم گفت که ثبت موسسه خیریه نیاز به صدور مجوز از وزارت کشور دارد، و این سامانه از طرف آن نهاد ایجاد شده است. 4- مدیرعامل موسسه باید حداقل دارای مدرک تحصیلی دیپلم باشد و حضور حداقل دو نفر دارای مدرک کارشناسی مرتبط با فعالیت موسسه در اعضای هیئت مدیره الزامی است.
در رایانش ابری نیازی به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری گران قیمت ندارید و کلیه اطلاعات در سرور های پرقدرت آرشیت ذخیره و نگهداری می شود، در نتیجه هزینه ها بسیار کاهش می یابد و با پرداخت مبلغ ماهانه بسیار پایین، می توانید در بستر رایانش ابری و اشتراکی از پورتال استفاده نمایید. مرحله اول ثبت نام ابتدا نام و نام خانوادگی خود را به همراه شماره موبایل وارد نمایید ، سپس یک کد 6 رقمی جهت فعال سازی حساب کاربری برای شما به صورت پیامک ارسال خواهد شد سپس با شماره همراه و رمز عبور ارسال شده وارد حساب کاربری شوید و اطلاعات خود را تکمیل نمایید. 2- در صورت عدم تمایل به ثبت نام در سایت خیریه می توانید از گزینه کمک آنلاین در منوی بالای سایت مبلغ مورد نظر خود را وارد نموده و بدون وارد کردن مشخصات پرداخت خود را انجام نمایید .
کسر از حقوق دانشجو معلمان
1-ارسال درخواست کتبی متقاضیان تاسیس موسسات خیریه وغیرانتفاعی با مشخص کردن اهداف وانتخاب5-4اسم پیشنهادی موسسه جهت تایید به اداره بهزیستی شهرستان وپس ازتایید نام واهداف موسسه درمعاونت تخصصیمربوطه،پیگیری اقدامات تعیین نام موسسه از اداره ثبت اسنادواملاک شهرستان مربوطه می باشد. اعضای هیات مدیره در اولین جلسه ای که بعد از انتخاب شدن تشکیل می دهند از بین خود یک نفر رئیس و یک نفر نایب رئیس و یک نفر خزانه دار انتخاب خواهند نمود، حدود اختیارات آنها را اساسنامه یا آیین نامه ای که به تصویب مجمع عمومی امنا خواهد رسید مشخص می نماید. دستاری حجم فعالیت یا گردش مالی، فعالیت تخصصی در یکی از زمینه های ازدواج، اشتغال، مسکن، بهداشت، درمان یا معیشت و گستره جغرافیایی فعالیت موسسه خیریه را سه شاخص مهم در اولویتبندی این نوع مؤسسهها برای همکاری با کمیته امداد برشمرد. موسسات خیریه با مجوز وزارت کشور و تحت نظارت فرمانداری و استانداری زیر مجموعه آن خواهند بود. این موضوع منافاتی با اینکه باید بر اساس قانون تجارت ایران مانند سایر موسسات غیرتجاری در اداره ثبت شرکت ها به ثبت برسد، نخواهد داشت.
در صورتیکه مدیرعامل از اعضای هیأت مدیره نباشد بدون داشتن حق رأی می تواند در جلسات هیات مدیره شرکت نماید. تبصره2- اگر مدیر عامل عضو هیات مدیره باشد دوره مدیریت عاملی او از مدت عضویتش در هیات مدیره بیشتر نخواهد بود، لیکن انتخاب مجدد او طبق مقررات این اساسنامه بلامانع می باشد. انتخاب مجدد هیات مدیره برای دوره های بعدی بلامانع بوده همچنین هیات مدیره موظف است حداکثر three ماه قبل از پایان تصدی خود از مجمع عمومی عادی امنا به منظور انتخابات هیات مدیره جدید دعوت نماید. هیات مدیره قبل از درج آگهی موظف است دستور و زمان برگزاری مجمع را به تائید مرجع صدور پروانه برساند و حداقل ده روز قبل از پایان تصدی خود نتیجه انتخابات را به مراجع ذی ربط و ذی صلاح اعلام نماید. نماینده قانونی موسسات غیر تجاری غیردولتی باید برای اخذ پروانه تأسیس به ادارات بهزیستی شهرستان محل مؤسسه مراجعه و مدارک خود را طبق مفاد آئین نامه تکمیل کرده و ارائه دهد. بهزیستی شهرستان ظرف مدت three روز اقدامات لازم را برای اخذ استعلام لازم از سایر مراجع انجام میدهد و پس از دریافت پاسخ های لازم مدارک را ظرف مدت 7 روز به دبیرخانه کمیسیون ماده26 استانی ارسال میکند.
پس از سال ها حضور در حوزه سازمان های مردم نهاد و خیریه، برخورد با صد ها نیاز، درخواست و مشکل مشتریان و تولید سه نسخه نرم افزار تخصصی، تجربه خود را برای توسعه محصولی جامع که می تواند تمام نیاز های یک موسسه را پوشش دهد به کار برده ایم. یک کپی از اجاره نامه یا سند مالکیت محل تاسیس موسسه خیریه باید ارائه دهید. برای بازرسین و اعضای هیات مدیره باید گواهی عدم اعتیاد و نیز گواهی عدم سوء پیشینه ارائه گردد. پس از این که سمت اعضای اصلی مشخص شد، آن ها فرم صورت جلسه را در three ثبت شرکت نسخه پر کرده و امضاء می کنند. در این مقاله به چگونگی ثبت موسسه خیریه و شرایط و مدارک ثبت خیریه میپردازیم. یکی از الزامات این جلسه آن است که تعداد افراد باید فرد و حداقل ۳ نفر باشد.