به عبارتی نام شما باید استیکیsticky، درخاطرمان و احساسی باشد. وارد یکی از سایت‌های واژه‌یاب معتبر داخلی یا خارجی ( بسته به کارتان) بشوید. پیگیری ثبت تغییرات شرکت به‌خصوص اگر که به دنبال ساخت نامی زرنگ و قدرتمند برای خود باشید باید انرژی زمانی و مالی زیادی را برای این موضوع اختصاص دهید.

نمونه اسم برند خارجی

در ارتباط بودن با یک وکیل و کارشناس ثبتی مجرب و توانمند در امر ثبت شرکت هاشما را در راه پیشبرد اهدافتان راهنمایی کرده و باعث شناخت هرچه بیشتر افراد با محصول شما می شود . وقتی تصمیم می‌گیرید یک کافی‌شاپ افتتاح کنید، این کار فقط ایجاد یک کسب‌وکار نیست؛ بلکه ساخت یک نام تجاری است. شما باید تمام جنبه‌های برند خود را در نظر بگیرید و اسم کافی شاپ یکی از مهمترین آنهاست. این نام باید ساده، در عین حال جذاب باشد و هویت کافی‌شاپ را منعکس کند. این‌ها کلماتی هستند که معمولاً در تجارت به‌منظور توصیف محصول موردنظر بکار می‌روند.

تحقیق بازار انجام دهید و رقبای فروشگاه آنلاین خود را شناسایی کنید

پیشنهادمان هم این است که همۀ زمان و انرژی‌تان را صرف انتخاب اسم برای فروشگاه‌تان نکنید؛ چون راهی طولانی برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی پرفروش و موفق پیش رو دارید. تمرکز ما در این مقاله، روی برند فروشگاه اینترنتی است؛ که اگر بخواهید آن را مشابه دامنۀ خود انتخاب کنید، موارد زیر نیز کمک‌تان می‌کند. اگر هنوز اطلاعات کاملی در مورد دامنه ندارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «دامنه چیست» در پرتال را بخوانید. در این مقاله چند نمونه اسم مناسب برای برند و شرکت ثبت برند را بیان کردیم و چند نمونه از اسامی برند های معروف را مورد بررسی قرار دادیم .امید بر آن داریم که مطالب این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد . جهت استعلام ثبت برند و جستجوی علامت تجاری فرم زیر را که را پر کنید و دکمه استعلام را فشار دهید تا نتیجه استعلام از طریق پیامک به شماره تماس شما ارسال شود. در ادامه راهنمای جامع انتخاب بهترین اسم برای فروشگاه اینترنتی شما آورده شده‌است و با رعایت این نکات می‌توانید آینده‌ی برند خود را بسازید.

در این مرحله باید تمامی آنچه در ذ‌هن‌تان وجود دارد را روی کاغذ بیاورید. استفاده از این استراتژی برای انتخاب نام سایت فروشگاهی یک پیشنهاد مناسب، مخصوصا برای افرادی است که به فکر برندسازی در آینده هستند. نمونه اسم برند باید ثبت شرکت با توجه به موارد زیر تعیین گردد که یک پروژه تخصصی و البته سلیقه موسسان و مالکان است. در نهایت تمام ایده‌های خود را یادداشت کنید چون با بررسی آن‌ها می‌توانید به نام مورد نظر خود برسید و در نهایت به خودتان زمان بدهید.

  • بزوس در مورد انتخاب این اسم می‌گوید، به این دلیل نام آمازون را انتخاب کرده است که نام بزرگ‌ترین رودخانه‌ی جهان است و او هم روزی آرزو داشت سایت خود را به بزرگ‌ترین کتاب‌فروشی جهان تبدیل کند.
  • نام تجاری تا زمانی که شخص حقوقی منحل نشده و حتی سال‌ها پس از انحلال، اعتبار دارد.
  • در قرن دوم یک مدافع مسیحی و در قرن سوم یک پسر مسیحی این نام را داشتند.
  • در نام این برند x و y بیانگر این است که محصولات این فروشگاه هم مرتبط با آقایان و هم مرتبط با خانوم ها می باشد.
  • بد نیست این را هم بدانید که fifty five درصد از مخاطبان در 15 ثانیه اول ورود، صفحه سایت را ترک می‌کنند.

انتخاب اسم کافی شاپ بسیار مهم است چرا که کسب و کار شما با این نام اختصاصی شناخته می‌شود. و در ذهن مشتریان ماندگار خواهد شد.شما به وسیله یک نام تجاری درست و مناسب در ذهن مردم خواهید گرفت و بر سر زبان ها خواهید بود. البته با اینکه انتخاب نام کافی شاپ از فاکتورهای مهم جذب مشتری است، ولی حفظ آنان به کیفیت خدمات و سرویس‌دهی شما بستگی دارد.

همین امر فرایند انتخاب اسم شرکت را برای برخی پیچیده و سخت می‌کند. مهم این است که با شناختن صحیح قواعد انتخاب اسم شرکت بتوانیم نام شرکت را به گونه ای انتخاب کنیم که برازنده شرکت باشد. هدف گروه مشاوره اسم شرکت، طراحی اسمی مناسب برای متقاضیان ثبت شرکت است. اسمی که برای مغازه خود انتخاب می کنید باید ساده باشد تلفظ آن آسان باشد به نحوی که در خاطر مشتریان شما باقی بماند هم چنین انتخاب اسم با معنی برای مغازه می تواند تاثیر به سزایی در برند سازی شما داشته باشد. نام یک شرکت تجاری جزء سرمایه شرکت محسوب می­شود و در مالکیت شرکت است در نتیجه ساخت اسم شرکت مناسب اهمیت ویژه­ای دارد.

محبوب ترین اسم های انگلیسی دنیا

برای یافتن اسم کافی‌شاپ منحصر به فرد، سعی کنید با کلمات بازی کنید. کلمات مختلف را با هم ترکیب کنید تا به نام منحصربه‌فردی دست یابید. می‌توانید لیستی از ایده‌های مختلفی که به ذهن شما خطور می‌کند، تهیه کنید. پس از پایان کار، موارد نامناسب را حذف کنید و به لیست کوتاهی برسید. اگر کافه شما دارای تم است، در صورت امکان آن را در اسم کافه‌تان قرار دهید.

ب – خلاف موازین شرعی یا نظم عمومی یا اخلاق حسنه باشد. ج – مراکز تجاری یا عمومی را به‌ویژه در مورد مبدأ جغرافیایی کالاها یا خدمات یا خصوصیات آن‌ها گمراه کند. ه- عین یا به طرز گمراه‌کننده‌ای شبیه یا ترجمه یک علامت یا نام تجاری باشد که برای همان کالاها یا خدمات مشابه متعلق به مؤسسه دیگری در ایران معروف است. و – عین یا شبیه آن قبلاً برای خدمات غیرمشابه ثبت و معروف شده باشد مشروط بر آن‌که عرفاً میان استفاده از علامت و مالک علامت معروف ارتباط وجود داشته و ثبت آن به منافع مالک علامت قبلی لطمه وارد سازد. ز – عین علامتی باشد که قبلاً به نام مالک دیگری ثبت‌شده و یا تاریخ تقاضای ثبت آن مقدم یا دارای حق تقدم برای همان کالا و خدمات و یا برای کالا و خدماتی است که به لحاظ ارتباط و شباهت موجب فریب و گمراهی شود. نشان‌ها و علائم، برای تمایز کالاها یا خدمات به کار گرفته می‌شوند.

در این قسمت به چند نکته درباره برندسازی در ایران می‌پردازیم. سلام،وقتتون بخیر…ببخشید ما در زمینه تولید کود فعال هستیم و خواستم اگه ممکنه این برندها را برامون استعلام کنید و اگر خودتان برند بهتری می دانید بی زحمت پیشنهاد بدهید. با سلام در صورتی که قبلا ثبت نشده باشد بله می شود دوست عزیز.

به عنوان مثال تصور کنید که شرکت تازه تاسیس شما برروی امنیت اینترنت تمرکز دارد. نمی‌توانید نامی غیرمرتبط و بی‌ربط برای آن انتخاب کنید و بهتر است نامی انتخاب کنید که با کار شما مرتبط باشد و همخوانی داشته باشد. شما می‌خواهید نام تجاری داشته باشید که کسی نتواند آن را بدزدد. بهتر است در USPTO.gov جستجو کنید تا ببینید می‌توانید برای نام تجاری خود علامت تجاری بزنید. نیازی نیست که به تنهایی برای انتخاب نام تجاری خود تلاش کنید.

احتمالاً بعد از مدتی متوجه می‌شوید یکی دوتا از این دسته‌ها بیشتر با سلایق شما جور درمی‌آیند، اما سعی کنید تیم طوفان فکری خود را به چالش بکشید و در هر دسته چند اسم تجاری پیدا کنید. در آخر از میان تمام آن‌ها 10 الی 15 اسمی که بیشترین رأی را آورند را انتخاب کنید. مثل شرکت «تِسلا موتورز»که داستان اسرارآمیز زندگی دانشمند بزرگی همچون «نیکولا تسلا» را به محصولات خود گره زد و با این کار هم از شهرت جهانی او استفاده کرد و هم در اذهان عمومی خود را به‌عنوان برندی پیشرو و نوآور معرفی کرد. یعنی بتوان آن را از طریق المان‌های گرافیکی و طراحی به شکل مناسبی بیان کرد. برندهایی مثل اپل، جگوار، عقاب، ردبول مثال‌های خوبی برای یک اسم بصری هستند؛ چون هم‌زمان یک تصویر واضح از آن‌ها در ذهن شکل می‌گیرد، بنابراین دست طراح برای مانور روی ویژگی‌های بصری باز است.

با یک برنامه ریزی مناسب و دریافت مشاوره حقوقی از کارشناسان آراز ثبت بهترین تصمیم را بگیرید و بر چالش نام گذاری موثر غلبه کنید. فرآیند انتخاب اسم برند بسیار مهم و حساس هستش با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید. انتخاب اسم برند و همچنین برند سازی نیاز به مشاوره دارد . زیاد شنیده‌اید که می‌گویند اسم شما باید ساده و کوتاه باشد تا در ذهن مشتری سریع جای بگیرد ولی زیاد کوتاه بودن هم به چشم نمی‌آید و زودتر به فراموشی سپرده می‌شود.