ثبت نام تجاری موجب افزایش فروش خدمات یا کالای شما میشود و تاثیر زیادی بر سود شما خواهد داشت. سبب شناخته شدن در برابر قانون می شود (امکان شکایت در صورت سوء استفاده از علامت توسط شرکت های دیگر را می دهد). 4- در صورت سه بعدی بودن علامت،ارائه علامت به صورت نمونه های گرافیکی یا تصویر دو بعدی روی برگه به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه و در مجموع یک نمونه واحد که همان ثبت شرکت در تهران علامت سه بعدی را تشکیل دهند،الزامی است. 2- نسخه اصلی یا رونوشت گواهی شده وکالتنامه ، در صورتی که تقاضا توسط نماینده قانونی به عمل آید. در صورت سه بعدی بودن علامت ارائه علامت به صورت نمونه گرافیکی یا تصویر دو بعدی به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه و در مجموع یک نمونه واحد را تشکیل دهند. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات در این زمینه هستید به مقالات زیر مراجعه کنید .
- لوگو و یا علامت تجاری در واقع انتخاب نشانهای است که مخاطبان با دیدن آن به یاد برند شما بیفتند.
- در ضمن اگر نام انتخابی با نام برند دیگری بیش از ۵۰% تشابه داشته باشد نیز قابل ثبت نمی باشد.
- پس از رفع نقض و مشکل مانند مرحله نوع ۱ که تایید بود عمل می شود.
- برای ثبت برند در ایران باید استعلام برند کرد تا تکراری بودن یا تشابه آن مشخص شود.
- اسکن این مدارک باید ابتدا هنگام نام نویسی در سایت اداره مالکیت بارگذاری گردد.
- در حقیقت برند همان اسمی است که محصولات تجاری با آن شناخته می شود و لوگو علامتی است که با آن نمایان می شود.برند باعث شناخته شدن کالا می شود و در صورتی که کالایی کیفیت خود را ثابت کند، تقاضای خرید این برند زیاد می شود.
در این مرحله موضوع درخواستی ثبت شرکت ونک مورد بررسی اداره مالکیت معنوی قرار می گیرد و به روزنامه رسمی ارسال می شود. پس از پرداخت هزینه های ثبت علامت تجاری و تائیدیه کارشناسان می بایست هزینه های مربوطه را واریز نمایید و اصل مدارک را مطابق با اعلام کارشناسان ثبت به آدرس مندرج در پاسخ متقاضی ارسال نمایید. مدارک ثبت علامت تجاری برای شخص حقیقی، باید مرتبط با فعالیت و زمینه موردنظر و به نام شخص باشد.
آیا نحوه انجام مراحل ثبت برند مهم است ؟
پس از آن که اظهار نامه ثبت برند و علامت تجاری توسط کارشناسان اداره مالکیت معنوی بررسی شد و فاقد نقص بود ،پیامکی مبنی بر این که ثبت علامت تجاری شما مانعی ندارد ارسال تغییرات شرکت می شود. در این مرحله باید به صورت حضوری به اداره مراجعه کرده و پرونده ثبت برند را تشکیل دهید. ثبت علامت تجاری ( برند ) به دو نوع حقیقی و حقوقی انجام می شود.
قوانین ثبت برند موارد ملزم به برند و ممنوعیت ها را نام می برد. به این صورت که نوشیدنی ها و خوراکی ها، همینطور دارو و مواد آرایشی ثبت برند تجاری جزو الزامات ثبت نام تجاری هستند. در نوع دیگری از ضررهای ناشی از ثبت نکردن برند، احتمال از دست دادن تمام حقوق برند وجود دارد.
لازم به ذکر است در صورتی که امور ثبت برند توسط نماینده و یا وکیل قانونی صورت وکالتنامه رسمی همراه مدارک ارسال شود. برندی است که چند متقاضی به نسبت در صد مشخصی، برند به نام آنها صادر می شود و مدارکی مانند جواز و یا کارت بازرگانی می تواند به نام هر یک از شرکا باشد و one hundred pc سهام بین آنها تقسیم می شود. ورود به سامانه ثبت علامت تجاری و تکمیل اظهارنامه الکترونیکی. پس از ارائه طرح توجیهی توسط تولید کننده در سازمان صنایع و معادن، کارشناسان این اداره به بررسی طرح می پردازند. در صورت تایید طرح توسط کارشناسان اداره صنایع و معادن، جواز تاسیس صادر می شود.
ممنون از شما، در مورد هزینه دقیق ثبت برند لطف کنید با موسسه تماس بگیرید و به طور کامل کالاها رو بفرمایید تا هزینه محاسبه و خدمت شما اعلام گردد. موضوع ثبت علامت و استفاده از آن بر روی انواع محصول به حدی در جامعه جایگاه ویژه ای دارد که برخی افراد استفاده از برند خاصی را نشان از ویژگی ها و خلقیات به خصوص در فرد مصرف کننده می دانند. از این رو همواره برندهایی محبوب بوده اند که اکثریت افراد جامعه آنها را ارزشمند می دانند. مزایای ثبت برندفراوان است و تنها به موارد مذکور محدود نمی شود، این مزایا در بسیاری از منابع ذکر شده و اهمیت این موضوع را خاطرنشان می کند. به عنوان موردی که در این باره نمی توان آن را نادیده گرفت گفته می شود کهبرند ثبت شده قابلیت نقل و انتقال دارد. کپی برابر اصل شده کارت ملی تمام افرادی اعم از مدیران، سهامداران یا شرکا که در شرکت مورد نظر حق امضا دارند.
تشکیل پرونده فیزیکی در اداره ثبت برند
ما در مسیر موفقیت، همراه بسیاری از کسب و کارها هستیم و با انجام کلیه خدمات مربوط به ثبت برند، ثبت شرکت و دیگر موارد مشابه کمک شان می کنیم. ما مفتخر به داشتن خانواده بزرگی از کسب و کارهای موفق در ثبتینو هستیم.. 4- اسکن جواز کسب یا جواز تاسیس یا پروانه بهره برداری یا گواهی فعالیت صنعتی یا هر مدرک دیگری که در طبقه مورد درخواست علامت موجود باشد. طراحی و ثبت برند و علامت تجاری شما از صفر تا صد تا مرحله دریافت سند رسمی بصورت انحصاری و استعلام کاملا رایگان نام مورد نظر شما.
و در نهایت موردی که شاید اهمیت نسبتا زیادی داشته باشد این است که هر فرد برای گسترش کار خود نیاز به منابع مالی دارد. در این زمان وام هایی که بانک ها یا دیگر موسسات مالی ارائه می دهند از اولویت های سهامداران شرکت ها است و داشتن برند معتبر دریافت کمک های مالی موسسات را ممکن می کند. البته یکی از قوانین نام تجاری این است که اگر بعد از تمام شدن زمان استفاده از آن، صاحب برند بیشتر از شش ماه برای تمدید کردن آن هدر بدهد، حق استفاده از برند را از دست می دهد و باید همه ی مراحل ثبت آن را از اول انجام دهد.
لذا به دلیل حجم پرونده های ارسالی حداقل 10 روز و حداکثر قابل اعلام نیست. بله، به شرط اینکه قبلا این برند توسط فرد یا سازمان دیگری به ثبت نرسیده باشد و در ضمن امکان ثبت داشته باشد یعنی مشکل قانونی و حقوقی نداشته باشد می توانید در هر زمان برای ثبت آن اقدام کنید. •تکرای بودن نام برند که باید قبل از شروع مراحل ثبت استعلام شود. از لحاظ قانونی تنها مالک علامت و برند ثبت شده و یا شخصی که به صورت موقتی و یا به طور دائم برند به وی منتقل شده امکان استفاده از نام برند را دارند. خیر.شما می توانید به تنهایی و بدون نیاز به وکیل نام برند مورد نظر خود را ثبت کنید.
همچنین اینگونه نیست که برای ثبت برند لاتین در هر شرایطی مجبور به ارائه کارت بازرگانی باشید و این امکان وجود دارد تا با انجام اقداماتی، برند لاتین را بدون نیاز به کارت بازرگانی به ثبت برسانیم. در همین مقاله بصورت کامل به بحث مدارک لازم برای ثبت برند فارسی و لاتین (چه حقیقی و چه حقوقی) و موضوع کارت بازرگانی پرداختهایم که توصیه مینماییم مطالعه بفرمایید. ثبت شرکت و اخذ رتبه نیک پارس با سابقه چندین ساله در امور ثبتی در سطح تهران و تمامی استان ها کشور مفتخر برای ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد جهت دریافت اطلاعات میتوانید از کارشناسان ما بصورت رایگان مشاوره فرمایید. بعد از انتخاب نام برند با موازین گفته شده، باید برند را ثبت نمود. برای ثبت برند در ایران باید استعلام برند کرد تا تکراری بودن یا تشابه آن مشخص شود. بعد از ۴۵ تا نهایت ۹۰ روز پس از ثبت اظهارنامه، کارشناسان اداره مالکیت صنعتی نظر نهایی خود را برای ثبت برند در ایران به آگاهی شما می رسانند.
در صورت تایید اطلاعات، دفترخانه گواهی امضاء و فرم تایید اطلاعات کاربری را در اختیارتان قرار می دهد. در مرحله بعدی، اطلاعات را در سامانه وارد می کنید و نام کاربری و رمز عبور مخصوص خود را دریافت می نمایید . گرفتن امضاء از دفترخانه اسناد رسمی و نیز تایید حساب کاربری در سامانه ثبت برند. به شما تضمین می دهیم که قبل از اقدام برای ثبت برند حتما بهترین استعلام را از نام شما بگیریم تا در زمان و هزینه شما بیشترین صرفه جویی صورت گرفته باشد. در صورت داشتن احتمال بالای ثبت نام تجاری شما، در کوتاه ترین زمان با کمترین هزینه و بهترین خدمات برندتان را ثبت می کنیم، پس به نام سابقه ما اعتماد کنید.
وقتی یک شرکت تولید کننده مواد شیمیایی صنعتی برند خاصی را به نام خود به ثبت می رساند دیگر هیچ شرکتی فعال در زمینه موارد مذکور در طبقه اول مجاز به ثبت برند مشابه به آن نیست. در ابتدای اقدام به ثبت برند اظهارنامه ای تکمیل می شود که اعتبار برند ثبت شده از تاریخ تکمیل آن آغاز می شود و تا 10 سال ادامه دارد. در اینجا در eleven مرحله ما تمامی مراحل ثبت برند را برای شما خیلی واضح توضیح می دهیم. سعی کنید تمرکز شما بر ارائه محصولات و خدمات حوزه مربوط به خود پراکنده نشود و در ابتدای کار بر قسمتی از حوزه متمرکز باشید تا بتوانید مناسب ترین شیوه ها را به مشتریان خود ارائه کنید.
به همین دلیل و دلایل مهم دیگری که در ادامه به تمامی آنها اشاره نمودهایم شاهد رشد روز افزون متقاضیان آن هستیم. در نتیجه به در نظر گرفتن موضوعات فوق می توان گفت که از مسائل مهمی می باشد که باید به آن توجه کرد . زیرا از جمله ارتباط مهم بین مصرف کننده و تولید کننده بشمار می رود . زمانی که برند به عنوان ابزاری برای تبلیغات و نشان دادن بیشتر آن به عموم استفاده می نمایید باید بدانید تنها چیزی که در ذهن سپرده می شود نام برند است. ثبت شرکت با راهکارهای ما آسان می شود ، با قسمت تماس آنی پایش که در پایین سایت آمده با ما تماس بگیرید و از ما راهکار بخواهید.