از دیگر مزایای ثبت موسسه حقوقی این است که موکل با موسسه قرارداد منعقد می نماید و وکالت را دو یا چند وکیل می توانند عهده دار شوند و با قراردادن حق توکیل به غیر، نسبت به پیگیری پرونده اقدام می شود. همچنین تشکیل موسسه حقوقی موجب جذب وکلای جوان و گرایش وکلا به فعالیت گروهی و جمعی می گردد و قطعا می تواند نتیجه بهتری برای موکل حاصل شود. از منظر شرایط ثبتی تابع موسسات غیر تجاری می باشد معمولا کارشناسان رشته حقوق و یا وکلای دارای پروانه وکالت اقدام به ثبت این موسسه می کنند . یعنی برای ثبت شرکت الزامی است که 2 و یا چند شریک انتخاب شود که با در کنارهم قرار گرفتن تجربه ها و توانمندی ها بتوانند سرمایه گذاری کنند و توسعه و گسترش فعالیت همراه با سودآوری را در پی داشته باشند . تعداد شرکت در نوع قالی های ثبتی متفاوت می باشد و لی هر شرکت حداقل تو نفر اعضا را باید داشته باشد.
- طبق قوانین مرتبط با تجارت موسسهها، تمامی موسسههای حقوقی بایستی به ثبت برسند.
- ماده ۵- مجوز تاسیس برای مدت سه سال صادر می گردد و تمدید آن منوط به استمرار شرایط مقرر در ماده ۴ برای اعضا است.
- ثبت مؤسسات حقوقی موکول به ارائه پروانه ی تاسیس از قوه قضاییه برای مدتی که در پروانه تعیین شده است خواهد بود و تمدید ثبت تابع تمدید پروانه می باشد.
- همه ی شرکت ها و موسسات بعد از دریافت کد اقتصادی باید آن را روی فاکتور های خرید و فروش شرکت درج نماید.هر شخص حقیقی و حقوقی برای انجام فعالیت اقتصادی باید کد اقتصادی منحصر به خود را داشته باشد،به دلیل این که برای انجام مناقصات و مزایدات به این کد نیاز دارد.
- در این قسمت فرمی وجود دارد که باید اطلاعات شرکا و درصد سهم و سمت آنها درج شود .در صورتی که تعداد افراد از تعداد فرم بیشتر بود می توانید فرم اضافه را از سایت دریافت کرده و در آن مابقی اطلاعات را درج نمایید .الزامی است که درج اطلاعات شناسایی اعضا بر اساس اطلاعات شناسنامه و کارت ملی باشد .
می توان نتیجه گرفت که موسسه حقوقی در واقع انتفاعی می باشد. اگر یکی از وکلا یا مشاورین موسسه حقوقی بعد از ثبت موسسه یا در اثنای فعالیت یکی از شرایط فوق را از دست بدهد از عضویت در مجموعه محروم می گردد و مراتب لازم جهت جایگزین نمودن عضو جدید صورت می گیرد. افتتاح و ثبت برند تجاری با تصمیم شرکا اعمال شده و لغو آن نیز مبتنی بر تصمیم شرکای موسسه است.
پس آموزش ها را می توان به دو دسته کلی حضوری و غیر حضوری (از راه دور و مجازی) تقسیم کرد. دامنه موضوعات آموزشی بسیار گسترده است؛ از آموزش آشپزی گرفته تا موسسه آموزشی کنکور. پس در ثبت موسسه آموزشی، با موارد متعدد و متنوعی روبرو هستیم.
ارائه رونوشت مدارک شناسایی ( کارت ملی و شناسنامه) برابر با اصل کلیه ی اعضاء هیأت مدیره و شرکا در دفاتر اسناد رسمی. یکی از خدماتی که معمولا با موسسات حقوقی ارائه میشود، خدمات مربوط به داوریست. در واقع میتوان موسسات داوری را بهصورت یک موسسه مستقل یا همراه با موسسه حقوقی تاسیس کرد. داشتن پروانه تاسیس موسسه حقوقی که توسط قوه قضاییه به تایید رسیده و صادر شده باشد.
از سوی دیگر، بر اساس ضوابط مربوطه موضوع ماده ۲، امکان پرداخت جریمه به مدیران مؤسسات توسط دادستان وجود دارد که در نهایت منجر به فسخ مؤسسه خواهد شد. همواره شروع هر نوع فعالیت، تجارت و کسب و کاری با هزینه هایی همراه است و تاسیس شرکت نیز از این موضوع مستثنی نیست. هزینه ثبت شرکت بصورت کلی به دو نوع هزینه های ثابت و هزینه های متغیر تقسیم می شود که در ادامه مشاهده میفرمایید. توسط یک نفر تامین می شود و نفر دوم هیچ نقش تاثیر گذاری در شرکت ندارد و چرا باید با چنین شخصی به شراکت بپردازند و چنین شخصی از سود و منفعتی بهره مند شود که برای آن هیچ تلاش خاصی نکرده است؟ کارشناسان موسسه ثبت شرکت مشهور در چنین مواردی پیشنهاد می نمایند اشخاص متقاضی، ثبت شرکت های تک مدیره را انتخاب کنند. در چنین شرکتی اکثریت قاطع سرمایه و سود و زیان، مدیریت و حق امضاء صرفاً به یک نفر که نفر اصلی است تعلق دارد و نفر دوم در کنار سرمایه و سود و زیان اندکی که در شرکت خواهد داشت در واقع نقش تکمیل کننده دارد. جهت مشاوره رایگان مراحل، مدارک لازم، زمان و استعلام فوری هزینه ها و درخواست خدمات ثبتی و حقوقی ما فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید.
ویدیو حقوقی روز
توجه شود اگر شرکت یا موسسه دیگری جزو شرکا است، لازم است نماینده ای از طرف خود برای موسسه معرفی کند. به حداقل یک میلیون ریال سرمایه نیازمندیم و این سرمایه می تواند نقدی و غیرنقدی باشد. مثلا شخصی ملکی را برای موسسه می آورد و دیگری تخصص ویژه خود در آموزش و شخص سوم مبلغی پول. انواع موسسه آموزشی از بابت نوع آموزش، به خصوص پس از شیوع ویروس کرونا، تقسیم می شوند به موسسه آموزش حضوری و مجازی.
یعنی امکان اظهار بی اطلاعی از چگونگی مفاد ثبت موسسه ممنوع است. اولی موسساتی می باشند که هدف از تشکیل آن ها جلب منافع و تقسیم آن میان اعضاء خود نباشد، در اصطلاح به این نوع از موسسات، موسسات غیرانتفاعی گفته می شود. بدون شک استفاده از آگاهی و تجربیات وکیل کارکشته اصفهان با تسلط ثبت تغییرات بر تمام قوانین و مقررات جاری برای خانوادهها و شرکتها و حتی اشخاص راهگشا خواهد بود. با امکاناتی همچون مشاوره حقوقی آنلاین و مشاوره غیر حضوری این فرصت برای تمامی افراد در هر شرایطی فراهم شده است تا با حداقل هزینه تصمیمی هوشمندانه و مطمئن با رهنمودهای وکیلی خبره داشته باشند.
تمامی حقوق طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای موسسه خدمات اداری کاج با علامت ثبت شده، محفوظ می باشد. نام های انتخابی می بایست دارای معنی باشد و حدالمقدور معنی نام شرکت با حوزه فعالیت آن متناسب باشد. جواز تاسیس به شخص دارنده آن این اجازه را می دهد که در یکی از شهرک های صنعتی و مناطق مجاز که در جواز تاسیس قید شده است مشغول به فعالیت اقتصادی و تولیدی شود که در جواز تاسیس آورده شده است. در شرکت تضامنی اعضا یکی از شرکا را به عنوان ضامن انتخاب می نماید که در صورت ورشکستگی شرکت و چنان چه دارائی شرکت از میزان بدهی کمتر است شرکت ضامن بدهی را پرداخت می نماید. اصل وکالتنامه یا قیم نامه یا کپی برابر با اصل شده آن در صورت داشتن وکیل یا قیم. این دو نفر باید حداقل میزان یک میلیون ریال را برای سرمایه موسسه تادیه نمایند.
شما متقاضیان ثبت موسسات حقوقی تنها با شماره گیری تلفن های تماس موسسه حقوقی و ثبتی ارزان ثبت می توانید از تجارب کارشناسان متخصص این مجموعه به صورت رایگان بهره ببرید و امور مربوط به ثبت موسسه خود را در کم ترین زمان انجام دهید . موسسه وکلای بین المللی بیان امروز در سال 1387 تحت شماره در تهران تاسیس شده و در بخش های حقوق تجارت بین الملل و حقوق و دعاوی داخلی به ارائه خدمات مشاوره حقوقی و وکالت به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از داخلی و خارجی می پردازد. رویکرد و هدف اصلی ما، گسترش فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره حقوقی در عرصه های تجاری و مدنی و در راستای پیشگیری از هزینه های فردی واجتماعی گزافی است که صرف حل و فصل اختلافات حاصله در مراجع قضایی و غیر قضایی می گردد. اورژانس وکالت در اصفهان، با مدیریت وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، متعهد و کاردان ، خدمات حقوقی حرفه ای را به شیوه ای نوین و تحت کانون وکلای دادگستریدر سطح اصفهان و کشور به هموطنان عزیر ارائه می دهد. با فراهم آوردن خدمات مشاوره حقوقی حضوری ، تلفنی و آنلاین برای شما عزیزان، تلاش کردیم تا انجام امور شما عزیزان را بیش از پیش آسان کنیم. و ثبت اختراعات را بر عهده دارد در تهران مستقر است و تمامی اظهارنامه های مربوط به خدمات ذکر شده به کارشناسان این اداره ارجاع می شود و همین موضوع یکی از دلایل طولانی تر بودن و بیشتر بودن هزینه ثبت برند و طرح صنعتی به نسبت خدمات تاسیس شرکت و انواع تغییرات شرکتها است.
مواد قانونی قابل استناد
استفاده از کلماتی مانند “حقوقی”، شرح اضافه ای بر موضوع فعالیت موسسه محسوب می شود و در بررسی نام یا نام های درخواستی به منظور رعایت عدم سابقه و تشابه جزیی از نام، محسوب نمی گردد. موسسه ثبت شده می تواند از وکلای دادگستری مقیم همان حوزه به عنوان عضو همکار استفاده نماید. تابعیت موسسه حقوقی ایرانی می باشد و با هیچ ثبت شرکت در تهران اکثریتی قابل تغییر نیست. اسم انتخابی برای موسسه حقوقی باید در حوزه فعالیت موسسه و در قالب کلمات حقوقی انتخاب شود. ماده ۲۶- دادستان عمومی و انقلاب محل فعالیت موسسه یا شرکت های غیر مجاز موضوع مواد ۲۳ و ۲۴ ضمن تعقیب مرتکبان از فعالیت آنها جلوگیری و نسبت به پلمپ محل فعالیت آنان تا صدور حکم قطعی اقدام می کند.
موسسات حقوقی
برای اطلاعات بهتر میتوانید مقاله انتخاب اسم برند را مطالعه کنید. برای مشاوره رایگان از طریق واتس اپ کلیک کنید و منتظر پاسخ کارشناس بمانید. رتبه بندی یک نوع معیار و وسیله ی سنجش برای تضمین کیفیت و کمیت پیمانکاران در ارائه خدمات می باشد. وکالت در دعاوی کیفری؛ قتل ،کلاهبرداری، جعل، خیانت در امانت، صدور چک بلامحل و… .
از آنجایی که فعالیت اغلب این موسسات در حیطه مشاورههای قانونی انجام میشود، بایستی تمامی فرایند ثبت و افتتاح موسسه زیر نظر کانون وکلای دادگستری و اداره ثبت اعمال شود. چگونگی ثبت موسسه حقوقی همواره جزء دغدغههای متقاضیانی بوده که در صدد فعالیتهای تجاری و بازرگانی در بازار اقتصادی هستند. در یک تعریف ساده می توان گفت که موسسات حقوقی، از جمله ارگانهای غیر تجاری به شمار میآیند که هدف از ایجاد این موسسات، ارائه خدمات غیر تجاری مانند امور خیریه، پژوهشهای علمی، خدمات شهری، خدمات آموزشی و مواردی از این نظر است. تمامی بانک ها نیاز به دریافت دفتر روزنامه،کل و دارایی می باشند.تمامی این دفاتر در پایان سال حداقل تا ۱۰ سال باید نگهداری شوند.موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر با سابقه درخشان در راستای امور ثبتی و حقوقی و مالی می تواند شما را در این امر یاری نماید.