Content
ر- دیگر اقداماتی که در قسمت تعیین نام صورت می گیرد با توجه به کثرت شرکتهای ثبت شده در ایران تعیین شماره ثبت شرکتها می باشد. تعیین انتخاب نام شرکت و مؤسسات غیر تجاری که قبلاً سابقه ای نداشته مؤسسین قصد تاسیس آن را دارند. تعیین نام شرکتها و مؤسسات غیر تجاری که قبلاً سابقه ثبت داشته حال قصد تعویض نام آن را دارند. تعیین نام شرکتها و مؤسسات غیر تجاری خارجی که در کشورهای خارجی سابقه ثبت داشته و شعباتی از آنها پیگیری ثبت تغییرات شرکت در ایران تاسیس می شود. یکی دیگر از نکات بسیار مهم کهکه در انتخاب نام شرکت باید رعایت کنید این است که اسم نباید لاتین باشد؛ حتماً ریشه فارسی داشته و در فرهنگ لغت دهخدا یا عمید ذکر شده باشد. حتی اگر سه سیلاب فارسی انتخاب کرده باشید باز هم مجاز به استفاده از اسامی لاتین در کنار آنها نیستید و باید معادل فارسی آنها را به کار ببرید مثلاً به جای آپارتمان از کاشانه و به جای تکنولوژی از فناوری استفاده نمایید.
اصولش در مقاله گفته شد اما اولویت اول چیزهای دیگریست که منافاتی هم با «انتخاب اسم خوب» نداره. از میان آن اسم مرحله قبل باید در آخر تنها سه اسم باقی بماند! احتمالاً این قسمت ناامیدکنندهترین بخش انتخاب اسم برند باشد؛ چون بسیاری از اسمهایی که دوست دارید ممکن است از قبل رزرو شده باشند. یعنی هر کسی بهراحتی بتواند اسم برند را بخواند، تلفظ کند، بنویسد و گوگل کند (حتی اگر میخواهید برای اسم شرکت خود از یک نام تجاری مندرآوردی یا عجیب استفاده کنید باید این شرایط را در نظر بگیرید). در هنگام انتخاب اسم شرکت را انتخاب میکند به نام دامین ( نام وبسایت ) خود نیز فکر کنید . هنگام انتخاب اسم شرکت باید لغاتی را به کار گرفت که مشتری به راحتی بتواند آنان را تلفظ نماید.
سعی کنید لیستی از همهی اسمهایی که به ذهنتان میرسد را جمع کنید و اگر انتخاب آن اسم علت خاصی دارد جلوی آن اسم علت آن را یادداشت کنید. نام تجاری باید ارائه دهنده پیامی از مزیتهای کالا یا خدمت باشد. برای دریافت مشاوره از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. اسامی زیبایی در همین مطلب وجود داره در صورت تمایل میتونید استفاده کنید . مشاوره فقط به صورت تماس تلفنی امکانپذیر خواهد بود . این روشی است که امروزه بسیاری از شرکتهای ایرانی روی آن تمرکز دارند.
انتخاب بهترین نام از لیست نمونه اسم شرکت
از مواردی که در ابتدای امور برای ثبت شرکت ها مهم تلقی می شود و از بارز ترین بخش های ثبتی به حساب می آید انتخاب بهترین نام برای شرکت است. بعضی از افراد معتقدند که اسم های خبری به مشتریان نشان می دهد که کسب و کار شما چیست و دقیقا چه کالا و یا خدماتی را ارائه می دهید. تعیین انتخاب نام شركت و مؤسسات غیر تجاری كه قبلاً سابقه ای نداشته مؤسسین قصد تاسیس آن را دارند.
اگر این نام خلاقانه و با ایده پردازی ایجاد شود می تواند سایر محصولات شرکت را نیز در بر گیرد. برندهایی مثلاپل، جگوار، عقاب، ردبول مثالهای خوبی برای یک اسم بصری هستند؛چون همزمان یک تصویر واضح از آنها در ذهن شکل میگیرد، بنابراین دست طراح برای مانور روی ثبت برند ویژگیهای بصری باز است. در گذاشتن نام شهر، محله یا یک مکان معروف به عنوان اسم کسبوکارتان دقت کنید. زیرا اینگونه اسمها فقط برای زمانی که قصد فروش در همان منطقه را دارید تأثیرگذار است و در زمان گسترش کسبوکارتان با دیگر کشورها به مشکل برمیخورید.
- میتوانید خلاقیت بیشتری به خرج دهید و سعی کنید اسم کافهتان جناس داشته باشد.
- اگر به دنبال نام های خاص برای برند خود می گردید، می توانید از نامهای موجود در فرهنگ لغت فارسی استفاده کنید.
- در مرحله بعد لازم است نامی را انتخاب کنید که مستقیم یا غیرمستقیم و در زیر پوششی شفاف به محصول و یا خدمت شما اشاره کند.
- به همین دلیل نامهای سه سیلابی انتخاب کنید تا احتمال شباهت آن با موارد دیگر کمتر باشد.
- سلام برای یه سایت هواپیمایی دنبال اسم برند تجاری خوب هستم میشه راهنماییم کنین.
این مقاله راهنمای مفصلی برای تدوین استراتژی نامگذاری ارائه میدهد و به شما کمک میکند زمان کمتری را صرف انتخاب اسم برای کافهتان کنید. در انتهای آن نیز لیستی شامل a hundred and one اسم جالب برای کافیشاپ را گرد آوردهایم. توسعه و موفقیت یک کسب و کار در گرو انتخاب نامی درست و متناسب با موضوع فعالیتی شرکت است . هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار در میان است در واقع انتخاب اسم اهمیت بسیاری پیدا می کند. برای اینکه بتوانید اسم فوق العاده برای ثبت شرکت داشته باشید، نمونه ای از اسمهای فوق العاده برای شرکت در انتهای مقاله قید نموده ایم تا بتوانید با انتخاب نام شیک برای شرکت آشنایی کامل پیدا نمایید.
بعضی افراد در خلق یا استفاده از اسامی غیرمعمول و عجیبوغریب اصرار دارند. این نوع اسمها را حتی وفادارترین مصرفکنندگان هم نمیتوانند به خوبی نام شرکت یا محصول را استفاده کنند. به یاد داشته باشید برای برندهایی که به دنبال برتری هستند حرف مردم مهمتر است. زیرا یکی از مهمترین روشهای بازاریابی همان بازاریابی دهانبهدهان یا بازاریابی شفاهی است. این نوع اسمها نشاندهنده این هستند که شرکت، محصول یا خدمات شما چیست یا چه کاری انجام میدهید.
چند ایده برای اسم شرکت های مختلف
شروع به ساختن لیستهای اسامی در دفترچه یادداشت خود کنید. اسمی را انتخاب نکنید که باعث محدودیت تجارت شما در راه توسعه و تنوع محصولات و نیز کسبوکارتان در کشورهای مختلف شود. به عنوان مثال شرکت زر ماکارون را در نظر بگیرید که اسم «زر ماکارون» مانع از توسعه محصول میشود زیرا به جز ماکارونی محصول دیگری را نمیتوانند تولید کنند.
برای دریافت مشاوره و باید و نباید های زمینه فعالیت شما پیشنهاد می شود با کارشناسان فرداد رسا تماس حاصل کنید . تعیین نام شرکت ها و موسسات غیر تجاری خارجی که در کشور های خارجی سابقه ثبت دارند و شعباتی از آن ها در ایران تاسیس می شود. در این قسمت بعضی از اسم های اصیل ایرانی را به همراه معنای آن ها معرفی می کنیم.
گزینش یک نام مناسب که با اطلاعات کافی و توجه لازم انتخاب شده است، می تواند شرکت شما را تا اوج موفقیت بالا ببرد. از طرف دیگر انتخاب یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت شما را نابود کند. در این راه موسسه ثبت نوول شما را به صورت کامل و با در نظر گرفتن ویژگی های محصولتان راهنمایی خواهند کرد . شما می توانید در هر ساعت از روز های کاری ثبت شرکت با شماره تماس های موسسه ثبت نوول تماس گرفته و با مشاوره تخصصی مشاوران ثبتی و حقوقی ثبت نوول خیال خود را از صحیح انجام شدن امور حقوقی آسوده سازید . برای انتخاب نام در حوزه ی فعالیت مورد نظرتون میتوانید از اسامی موجود در سایت ایلیا استفاده نمایید . و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسهای موجود در سایت تماس حاصل فرمایید .