این شرکت در‏ حال حاضر درصد قابل توجهی از پهنای باند جهانی اینترنت را تامین می‏کند و گستره فعالیتش را در زمینه مخابرات بی‏سیم، ارتباطات و سرویس‏دهی به شرکت‌های ارتباطات راه دور (وایرلس) نیز وسعت داده‏است. این شرکت به تازگی حوزه فعالیت خود را به سمت بازارهای تبلیغاتی و دیجیتال گسترش داده‏است. می‏توان این تنوع خدمات را در تمامی زمینه‏های مخابراتی از دلایل موفقیت این نام‏تجاری دانست که مشتریانش را از پشتیبانی همه ‏جانبه مطمئن می‏کند. این نشان تجاری جایگاه هشتمین نشان تجاری با ارزش جهان را در فهرست امسال به خود اختصاص داده است. شرکت گوگل با رشد۳۲ درصدی ارزش نشان تجاری خود نسبت به سال گذشته به‌عنوان باارزش‏ترین نام‏تجاری جهان شناخته شده است. دلیل موفقیت این شرکت را می‏‏توان نوآوری‏های بی وقفه، درآمدزایی توسط تبلیغات و گسترش و فعالیت در فضای مجازی عنوان کرد.

  • حواستان باشد اسمی که انتخاب می‌کنید را دوست داشته باشید.
  • نامِ تاییدشدۀ شخصیت حقوقیِ در شرف تاسیس یا در حال تغییر فقط به مدت ۳ ماه از تاریخ تایید اعتبار دارد و اگر برای ثبت و آگهی آن اقدامی صورت نگیرد، این اسم منقضی می‌شود و دیگر اعتبار نخواهد داشت.
  • سریع‌ترین راه برای به دست آوردن یک درک درست از فرهنگ‌های مختلف اینست که برای پیام تجاری خود از بازاریابان و فروشندگان محلی استفاده کنید.

بر اساس ماده 46 قانون مذکور، اسمی که ماهیت آن خلاف موازین شرعی و یا نظم جامعه و اخلاق باشد و یا باعث فریب عموم گردد، نمی تواند به عنوان نام تجاری مورد استفاده قرار گیرد. همچنین بر اساس تعریف قانون گذار، نام هر شخصیت حقیقی می تواند نام تجاری وی نیز محسوب شود. در واقع نام تجاری باید معرف هویت صنفی اشخاص تاجر و غیر تاجر شود. انواع شرکت‌های تجاری ثبت شرکت تجاری – بر اساس ماده sixteen ثبت برند قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران و آیین‌نامه ابلاغ شده در این خصوص سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مرجع ثبت شرکت‌ها می‌باشد در این سازمان اداره کلی با نام اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت …

خانه | وب سایت رسمی شرکت وستا رایان تجارت پارس با نام … این شرکت تولیدکننده و فروشنده نرم‏افزار و سخت‏افزار، ارائه کننده خدماتی چون زیرساخت، میزبانی وب، فناوری نانو و رایانه بزرگ است و به تازگی شروع به ساخت بزرگ‌ترین‏ آژانس دیجیتالی دنیا کرده‏است. در درازمدت مارک تجاری چیزی جز یک نام نیست و همان‌طور که گفتیم باید دامنهٔ خود را محدود کرده و در کوتاه‌مدت به تثبیت نام تجاری خود بپردازیم اما در درازمدت تنها چیزی که از کمپانی شما می‌ماند یک نام است.

برای تعیین نام شرکت باید در ابتدا نام شرکت را انتخاب نموده و پس از تنظیم کلیه اوراق ثبت شرکت، ثبت سامانه ای شرکت در اداره ثبت شرکتها را انجام دهیم. پس از ثبت نام شرکت در سامانه ثبت شرکتها، کارشناسان تعیین نام شرکت در اداره، نام های پیشنهادی شرکت را بررسی نموده و در صورت نداشتن تشابه نام شرکت را مشخص می نمایند. در این مقاله به توضیحاتی درباره اسم شرکت، اسم های اصیل ایرانی برای شرکت، انتخاب اسم شرکت، نام شرکت پرداخته شده است تا انتهای مقاله همراه ما باشید. ارائه مستندات فرهنگ لغات فارسی یا بومی و نقشه جغرافیایی ایران جهت تأیید مکان استفاده شده درنام در اسامی پیشنهادی توسط شرکت یا موسسه در شرف تأسیس به اداره ثبت شرکت ها الزامی است.

اگر قصد شما از انتخاب نام گیج کردن مشتریان بالقوه نیست باید اسمی را انتخاب کنید که به راحتی تلفظ شده و نگارش سختی نداشته باشد. اگر این قدم به درستی برداشته شود می تواند انتظارات مشتریان را برآورده کرده و تجارت شما را به موفقیت برساند. اطمینان حاصل کنید که دامنه مرتبط با نام کسب و کار خود دارید. برای انتخاب نام کسب وکار خود از اسم های پر ایهام استفاده نکنید. اسم های مبهم نه تنها کسل کننده هستند بلکه از ذهن به سرعت فرار می کنند.

بله در صورت تماس شما با فرداد رسا این امکان وجود دارد . اگر از اسم واقعی/حقیقی برای برندتان استفاده می‌نمایید، حتما از منحصربه‌فرد و توصیفی بودنش، اطمینان حاصل نمایید. روی نام شرکت که چندسیلابی است زیاد وقت صرف نکنید چون خیلی مهم نیست.

برای اشخاصی که در راه انتخاب نام قانونی و مناسب با حیطه فعالیت یک برند و علامت تجاری تجربه کافی را ندارند امکان انتخاب مناسب ترین نام علامت تجاری امری دشوار خواهد بود. بهترین راه برای انجام این مورد بهره مندی از تجارب شخصی مجرب در انجام این امور خواهد بود . اسم انتخاب شده برای برند باید از قبل توسط شخصی دیگر به ثبت نرسیده باشد . برای اطلاع از تکراری نبودن نام انتخابی تنها کافی است به سایت اداره ثبت علامت تجاری مراجعه و در قسمت استعلام برند با درج نام انتخابی اقدامات لازم را جهت انتخاب نام خاص انجام دهید .

اقدامات لازم در صورت رد نام‌های پیشنهادی

با توجه به اینکه «فیروزه» شبیه نام‌های خانوادگی رایج (مثل رضایی، احمدی و … ) نیست اگر دوست داشته باشید می‌تونید از این اسم به عنوان نام برند استفاده کنید. دنبال یه اسم خوب میگردیم که هم سایتشو طراحی کنیم هم پیج اینستاگرام. راستش ماندلا یک چهره سیاسیه بیشتر که فعالیت‌های ضد آپارتاید انجام می‌داده. ممنون میشم اگر پیشنهاد و یا نظری در این زمینه دارین اعلام کنید . یعنی بتوان آن را از طریق المان‌های گرافیکی و طراحی به شکل مناسبی بیان کرد. برندهایی مثل اپل، جگوار، عقاب، ردبول مثال‌های خوبی برای یک اسم بصری هستند؛ چون هم‌زمان یک تصویر واضح از آن‌ها در ذهن شکل می‌گیرد، بنابراین دست طراح برای مانور روی ویژگی‌های بصری باز است.

نام های تجاری

به فولکس واگن (“ماشین مردم”) ، Five Guys Burgers and Fries و غذاهای کامل فکر کنید. از آنجایی که نام شرکت‌ها باید متفاوت از عنوان‌های موجود و ثبت‌شده باشد، در نتیجه اسم پیشنهادی بهتر است چند سیلاب داشته باشد تا امکان پذیرش آن بیشتر شود. گفتنی است که برخی کلمات در نام‌گذاری شرکت‌ها جزو سیلاب محسوب نمی‌شوند و باید توجه داشت که اسم انتخابی بدون این کلمات شامل حداقل سه سیلاب باشد.

شما هم می توانید درباره این کالا نظر بدهید

همچنین امنیت، راحتی و سرعت استفاده از ویزا کارت به جای چک و پول نقد از دلایل بالارفتن ارزش این شرکت با آرم ساده و سه رنگ آبی، سفید و زرد است. اعتبار بالای این کارت در بازارهای خرده‏فروشی جهان نیز باعث رونق بیشتر کسب‏وکار شده‏است. این شرکت همچنین با ثبت شرکت حمایت از مسابقات ورزشی مانند فیفا و المپیک توجه هواداران زیادی را جلب کرد و نسبت به سال گذشته ارزش نام تجاری‏اش ۱۰درصد افزایش پیدا کرده‏است. این رتبه‏بندی براساس نظر سه میلیون مشتری، اطلاعات مالی شرکت‌ها و عملکردشان در کسب‏وکار انجام شده‏ است.

این شرکت با اینکه امسال با ۸ درصد کاهش ارزش روبه‏رو بود، اما هنوز با قرار گرفتن در رتبه دو، جزو نام‏های تجاری با ارزش جهان است. علت کاهش ارزش این شرکت، ارائه نکردن محصولات جدید و ثبت تغییرات شرکت بزرگ عنوان شده است. تنها محصول جدید این شرکت در سال گذشته ساعت اپل بود که با اینکه فروش زیادتری نسبت به بقیه شرکت‌ها داشته است، اما هنوز با هدف اپل در میزان فروش همخوانی ندارد.

اسامی لوکس و خلاقانه

اما آنچه ارزش این شرکت را افزایش می‏دهد، تبدیل شدنش به یک رسانه جهانی مردمی است. تلاش این شرکت برای تشویق مردم در به اشتراک گذاشتن ویدئو‏کلیپ‏هایشان نیز به همین دلیل است. همچنین فیس‌بوک توانسته با برنامه‌ریزی‏های بلند‏مدت، واقعیت مجازی، هوش مصنوعی و ارتباط دادن مردم نقاط دورافتاده دنیا با جهان، نقش پررنگی را در زندگی جوامع امروزی ایفا کند.

خلاقیت نهفته در این نوع اسم ها باعث میشود نام برند شما بیشتر در ذهن مخاطب بماند به خصوص اگر محصول یا خدماتی که ارائه میدهید نیز نوآورانه و جدید باشند. اما بعد از معروفیت شخصیت عروسکی آن در ذهن افراد مانده و یادآور تمام خاطرات کودکی جوانان ایرانی است. برای انتخاب بهترین نام تجاری، در قدم اول به برند خود شخصیت بدهید. یادتان باشد که هدف اصلی یک برند، بزرگ شدن و موفقیت آن است، پس باید در انتخاب نام مناسب برای آن بسیار هوشیار باشید.