در آخر با تایید درخواست تغییرات شرکت شما، باید عوض شدن رویه شرکت خود را به عموم اطلاع بدهید و فقط در صورتی این اطلاعیه قانونی محاسبه می شود که در روزنامه رسمی درج شود. ثبت کردن تغییرات در شرکت باید با رای بیشتر اعضای هیئت مدیره انجام شود. در بخش اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی، امکان دسترسی به اطلاعات و هویت های شخصیت های حقوقی فراهم شده است. در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و … در بخش تاسیس شخصیت حقوقی، امکان ثبت درخواست برای ثبت تاسیس شرکت وجود دارد. همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، شخصیت های حقوقی می توانند از طریق این بخش به خدمات مختلفی دسترسی داشته باشند تا بتوانند اقدام به تاسیس شخصیت حقوقی زیر نظر سازمان اسناد و املاک کشور نمایند.

چنانچه صورتجلسه ی شما تایید شود ؛در نهایت جهت صدور آگهی به روزنامه ارسال می گردد که در این صورت باید شخص متقاضی یا وکیل ثبت شرکت برای اخذ مدارک ثبتی و امضاء ذیل دفاتر به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نماید. در صورتی که صورتجلسه تغییرات شرکت تنظیم شده است و امضا شده اما هنوز در سامانه وارد نشده و در روزنامه رسمی آگهی نشود، مورد قبول بانک ها و سازمان ها و … ثبت شرکت هانا خدماتی مانند ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت ها ، ثبت برند و علامت تجاری، خرید و فروش شرکت و همچنین فروش برند آماده را در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه مناسب به شما ارائه می‌دهد. بعد از اینکه مدارک و فرمهای ارسالی به اداره ثبت شرکتها کامل شد، در صورتی که صورتجلسه شرکت ایرادی داشته باشد، پیام رفع نقص برای متقاضی ارسال می گردد. در این مواقع، برای رفع نقص پرونده اقدام کرده و مستندات رفع ایراد پرونده را در پاکت و پوشه مخصوص آن قرار دهید و به اداره ثبت شرکتها ارسال نمایید.

  • سلام باید حتما درخواست ثبت شرکت توسط متقاضی تائید نهایی گردد تا کارشناسان اداره ثبت شرکتها بررسی کار را شروع نمایند.
  • در این مطلب به اختصار مراحل ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکتها را برایتان نام می بریم.
  • بدیهی است مراتب پس از انجام تشریفات ثبت در روزنامه رسمی کشور منتشر می گردد.
  • ثبت تغییرات شرکت چیست؟مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت چگونه است؟چقدر هزینه دارد ؟ تا ادامه با ما همراه باشید.

در این مرحله باید اطلاعاتی مانند نوع صورتجلسه (شامل مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده و…)، مشخصات شخصی فرد متقاضی، تعیین وکیل، تاریخ برگزاری جلسه و… پس از این که فیلد پذیرش موقت را انتخاب کنید، یک شماره 19 رقمی به شما اختصاص می یابد. قبل از این که سامانه الکترونیکی برای انجام این امور طراحی شود، افراد می بایست به صورت حضوری به مراجع مربوطه مراجعه می کردند یا مدارک از طریق پست ارسال می شد، این روش زمان و هزینه زیادی در بر داشت. امروزه با وجود اینترنت و وب سایت های مراکز، شما می توانید به راحتی مراحل ثبت تغییرات شرکت را دنبال کنید. برای جلوگیری از اتلاف وقت می توانید از متون پیش فرضی که در سامانه تعبیه شده است استفاده نمایید. این متون بر اساس آنچه در تصمیمات انتخاب شده است تغییر می کند.

در نظر داشته باشید که اگر حتی مکان شرکت را هیچ تغییری نمیدهید ولی باید کدپستی مکان شرکت خود را اصلاح کنید و تغییر دهید باز هم باید اقدام به تنظیم و تصویت صورتجلسه مربوطه و ثبت آن در اداره ثبت شرکتها نمایید. بعضی تغییرات را درهیات مدیره هم می توان انجام داد مثل؛ تغییرنشانی شرکت یا تغییرحق امضاء به شرطی که اساسنامه شرکت اجازه آن را داده باشد . هزینه ثبت تغییرات شرکت بسته به تعداد صورت‌جلسه‌ها، نوع تغییرات درخواستی و نوع شرکت متفاوت است. تعرفه درج آگهی در روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار نیز بر اساس ابعاد کادر و تعداد کاراکتر متغیر است.

گروه وکلای یاسا – ارائه تخصصی خمات حقوقی – ثبت شرکت، ثبت علامت تجاری، مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری تهران دیگر خدمات حقوقی خانواده، ملکی، … آرشیو روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران – استعلام شناسه ملی شرکتها … جهت دریافت مشاوره تخصصی و رایگان برای تغییرات شرکت سریع و کم هزینه با قوانین سال ۱۴۰۰ با ما تماس بگیرید. ✔️ یکی از اطلاعات لازم برای پیگیری درخواست از این سامانه وارد کردن کد پیگیری می باشد که مراحل پیگیری در این مقاله به طور کامل گفته شده است.

مدارک مورد نیاز:

در صورت تشخیص عدم تطابق تاریخ درج شده در سامانه و تاریخ اصل صورتجلسه در زمان پذیرش درون سازمانی موجبات رد پذیرش و عودت اصل صورتجلسه از طریق پست را فراهم می آورد. با توجه به حجم بالای پاکات ارسالی شماره رهگیری صادره از سامانه یکی از ارکان شناسایی و پذیرش درون سازمانی می باشد و عدم الصاق رسید حاوی آن بر روی پاکت یا ناخوانا بودن شماره رهگیری بعلت تصویر کمرنگ آن باعث رد پذیرش و عودت پاکات می گردد. تذکرات بسیار مهم که می بایست در زمان پذیرش اینترنتی ملاک عمل قرار گیرد و مواردی که باعث رد پذیرش و عودت صورتجلسه می گردد. نام و نام خانوادگی، شماره ملی و شماره همراه متقاضی جهت اطلاع رسانی و دسترسی در مواقع خاص نیز باید در این قسمت وارد شود. برای ارسال پرونده، از منوی “ثبت ارسال درخواست” استفاده کنید تا پرونده را برای بررسی به سمت کارشناس بفرستید.

روند ثبت تغییرات شرکت به طور معمول حدود دَه روز کاری زمان می‌برد. کارشناسان اداره ثبت شرکت‌ها در این مدت به بررسی و تطبیق اسناد و مدارک ارائه شده می‌پردازند و پس از تایید ثبت برند آنها است که گواهی چاپ آگهی تغییرات شرکت صادر می‌شود. امکان این‌که چند تغییر را به طور همزمان در شرکت ایجاد کنید وجود دارد؛ مثل تغییر سهام، تغییر آدرس، تغییر اعضای شرکت.

موضوع شرکت بیانگر هدف و حوزه فعالیت شرکت می باشد که باید جهت روشن نمودن وظایف و اختیارات اعضاء در اساسنامه به طور کامل قید شود، بر این اساس هیئت مدیره شرکت نمی توانند سرمایه شرکت را در فعالیت هایی خارج از موضوع موجود در اساسنامه بکار ببرند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با پیگیری ثبت تغییرات شرکت پس از ارسال پرونده الکترونیک آشنا نماییم. برای شما همچنین مشخص نماییم که به کجا بروید و چطور پرونده فیزیکی خود را دنبال کنید. مراحل ثبت تغییرات شرکت با توجه به نوع تغییر در شرکت ، متفاوت است.

پیگیری ثبت تغییرات

تصمیم گیری در مورد روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی تغییرات در آن انتشار می یابد. تغییر اساسنامه شرکت در طولانی مدت و با گذشت زمان اجتناب ناپذیر و حتمی می باشد. چون در فرض اول این حقیقت نهفته است که گاهی قوانین تجاری کشور با صلاحدید مقامات عوض می شوند و به طبع آن، اگر در اساسنامه شرکت مورد متناقضی وجود داشته باشد، مجبور به عوض کردن آن می شوند. اگر شرکت شما از نوع تضامنی باشد می توانید آن را به یک شرکت سهامی تبدیل نمایید. اگر نیاز شرکت به تغییری را حس می کنید و قصد دارید آن تغییر را ایجاد کنید، در ابتدا باید جلسه ای را راه اندازی کنید و با رای بیشتر سهامداران، برای ایجاد تغییر اقدام کنید. مراجعه کنند و از طریق این سایت به بخش «پیگیری درخواست» وارد شوند.

9 مرحله زیر را باید برای ثبت تغییرات به صورت اینترنتی دنبال کنید. سلام در صورتی که هنوز مدارک را پست ننموده باشید، می توانید از درخواست خود انصراف دهید و بلافاصلاه پذیرش مجدد بگیرید. در صورت پست شدن، باید تا ردی صورتجلسه از اداره ثبت شرکتها منتظر بمانید تا صورتجلسه رد شده و سپس مجددا اقدام به ثبت مجدد نمایید. اتتخاب نام شرکت نیز کمی قلق خاص خود را دارد چون نام شرکت شما می بایست توسط اداره ثبت شرکت ها تایید گردد، ثبت تغییرات اداره ثبت شرکتها نام درخواستی شما را به بقیه شرکت های موجود بررسی می کند که نام مشابه شرکت دیگری را انتخاب نکرده باشید. ولی فرمی را در صفحه اصلی سایت برای شما قرار داده ایم که می توانید نام های خود را در آن وارد کنید تا کارشناسان استعلام نام پس از بررسی نام های پیشنهادی به شما اعلام کنند که نام های مد نظر شما قابل ثبت است یا خیر. افرادی که قصد ثبت شرکت بازرگانی را دارند شرکت مسئولیت محدود را انتخاب می کنند.

ثبت صورتجلسه تغییرات هیات مدیره در خصوص تعیین سمت و دارندگان امضاء مجاز. در سریعترین حالت همان روز مجمع یا جلسه هیئت مدیره باید صورتجلسه امضا شده اگر در سامانه ثبت شود حدودا یک هفته مراحل در اداره طی خواهد شد. اما روز دقیقی نمی توان گفت چون بعد از ارسال صورتجلسات به اداره از طریق پست گاه ممکن است یک پرونده تا 20 روز اعلام آگهی نشود. در مراحل آخر به ترتیب شعبه و روزنامه کثیرالانتشار شرکت را مشخص نموده ودرپایان با زدن دکمه ثبت، ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir نهایی خواهد گردید. از آنجا که استفاده ازاین امکانات مستلزم آشنایی با این سامانه می باشد، در این مقاله به معرفی سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir پرداخته، امکانات سامانه جامع ثبت شرکت ها و نحوه ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir را توضیح خواهیم داد. بعد از آشنایی با نحوه پیگیری ثبت شرکت، سه حالت برای پرونده شرکت، پیش رو دارید که توسط اداره ثبت شرکتها به متقاضیان اطلاع رسانی می شود.

مزایا و معایب ثبت شرکت در ایران چیست و اصلا چرا باید شرکت ثبت کنیم ؟

اهمیت این موضوع تا جایی است که ما تصمیم گرفتیم در این مقاله انواع تغییرات شرکت را بیان کنیم و در مورد روال قانونی و معمولی که باید در تغییرات شرکت ها طی شود، با شما صحبت کنیم. تغییر نام شرکت جزو گزینه هایی است که در لیست ثبت تغییر شرکت ها قرار دارد. افراد مختلف با داشتن دلایلی تصمیم می گیرند که تغییر نام شرکت سیاست مناسبی برای شرکت است.

مجامع هیات مدیره در شرکت ها

بهترین مؤسسه ثبت شرکت در قزوین، صورتجلسه تغییرات شرکت شما را در کوتاه‌ترین زمان تنظیم و ثبت می‌کند و در مراحل پیگیری آن هم در کنار شما خواهد بود. سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir عنوان سامانه ای است که امکانات متعددی را در رابطه با شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری فراهم نموده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. در این مرحله اطلاعات مربوط به شرکت از جمله محل ثبت، مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کرده و در نهایت کد پستی را وارد نمایید تا سامانه جامع ثبت شرکت ها به طور خودکار آدرس را برای شما نمایش دهد. دو بخش پیگیری درخواست و انصراف درخواست همانطور که از عنوان آن مشخص است این امکان را برای کاربران سامانه جامع ثبت شرکت در تهران ثبت شرکتها فراهم کرده که درخواست ثبت شده خود را در این سامانه پیگیری نموده و در صورت تمایل از آن انصراف دهند. در گذشته، متقاضیان ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری باید برای ثبت شرکت یا موسسه مورد نظر خود حضورا به اداره ثبت شرکت های حوزه آن شرکت یا موسسه مراجعه نموده که این امر علاوه بر اینکه عملی وقت گیر و هزینه بر بود، موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود. چنانچه اعضای شرکت جزو سهامداران شخصی حقوقی باشند (اصل و کپی آگهی تاًسیس، روزنامه رسمی براساس آخرین تغییرات، کپی شناسنامه و کارت ملی ارائه اصل و کپی ثبت شرکت و ترجمه آن) و اگر فرد سهامدار خارجی شخصی حقیقی باشد، ارائه اصل و کپی پاسپورت و ترجمه آن الزامی است.