Content
ما هم اگر بخواهیم به صورت لحظهای به شما نامی معرفی کنیم این غیرحرفهای ترین کار ممکن خواهد بود. برای ساخت برخی نامهای برند معروف جهان از ترکیب حرف و عدد استفاده شده است که به نامهای آلفانامریک شناخته میشوند. نام برند بسیار معروفی که به رقابت با کوکاکولا و پپسی کولا پرداخت و به شدت موفق بود.
به خاطر سپردن کلمات اختصاری ممکن است برای مخاطبین سخت باشد اما این روش نیز برای انتخاب نام برند تجاری روش کاربردی و مناسبی است. ساکنان منطقه پولدار نشین و ساکت دروس تهران، شاهد مزون مجلل ساره خواجه نوری هستند که از دیزاینرهای ثبت تغییرات شرکت شناخته شده تهران بوده و در طراحی لباس عروس، ایده های خلاقانه ای دارد. کالکشن لباس های عروس ساره خواجه نوری را میتوان در ژورنال های تاپ اروپایی مشاهده کرد. جزییات بیشتر فعالیت های خواجه نوری را در این سایت دنبال کنید.
برای برند سازی در اینستاگرام باید فعالیت مستمری داشته باشید به صورتی که فالوور های خود را حداقل روزی یک بار به پیج خود سوق دهید البته نباید بیش از حد اقدام به پست گذاری کنید. زیرا که در این صورت باعث اذیت و تکراری شدن در چشم مخاطب های خود خواهید شد. با اعمال این موارد قطعا هر کاربری که وارد صفحه پروفایل شما شود با یک نگاه احساس خوبی دست پیدا کرده و احتمال این که ترغیب به دنبال کردن فعالیت های شما در اینستاگرام شود بالا خواهد بود و شاید اقدام به فالو کردن پیج شما بکند. قبل از هر چیزی باید هدف خود از ایجاد اکانت در اینستاگرام را تعیین کرده و سپس بر اساس آن یک اسم پیج برای اینستاگرام خودتان انتخاب کنید.
استراتژی برند چیست و ۷ بخش اساسی در خلق برند
به یاد داشته باشید این شما هستید که تعیین می کنید برند لباس تان شبیه کدام یک از این کلمات باشد. سعی کنید در هنگام نام گذاری برند خود این موارد را فراموش نکنید؛ همان گونه که بریتانیایی ها اشاره می کنند، استیو جابز نام اپل را تصادفی انتخاب نکرده است. شبکه اجتماعی Tinder مملو از نام هایی است که بر اساس ناآگاهی انتخاب شده اند، فکر ثبت شرکت در تهران می کنید دلیل این همه نام بی مسما و بدون هویت چیست، به نظر چیزی غیر از مشاوره های ناقص و برداشت نادرست از فرهنگ لغت ها نیست. اولین موتور جستجو که تخصصی برای انتخاب نام دامنه است، «نیممش» یا چشمه اسم، نام دارد. شما در این موتور جستجو میتوانید کلیدواژه انتخابی خود را وارد نموده و با انتخابهای قابل ثبت دامین خود مواجه شوید.
- برندهایی مثل اپل، جگوار، عقاب، ردبول مثالهای خوبی برای یک اسم بصری هستند؛ چون همزمان یک تصویر واضح از آنها در ذهن شکل میگیرد، بنابراین دست طراح برای مانور روی ویژگیهای بصری باز است.
- مثلا برای مغازه آرایشگاه می توانید از اسم اصغر دست قیچی که الگو گرفته از شخصیت فیلم ادوارد دست قیچی است، استفاده کنید.
- انتخاب اسم، بخشی از پروسه برندینگ است که بعد از انتخاب اسم برند، طراحی لوگوی جذاب با پالت رنگی مناسب میتواند در به موفقیت رساندن برند کمک بسیار کند.
- اسم برندتون رو بفرمایید ما استعلام بگیریم ببینیم اعتبار دارد یا نه، اعتبار برند 10 سال می باشد.
انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس ثبت شرکت است. در صورتی که قصد راه اندازی کسب و کار خود در زمینه لباس و پوشاک باشید می توانید راهنمای انتخاب اسم بوتیک مردانه جدید و اسم بوتیک بچگانه را بخوانید. در ادامه این مطلب می توانید ثبت برند تجاری مجموعه ای از اسم بوتیک زنانه لاکچری و خاص (خارجی، فارسی و ترکی) را بخوانید و از آن ها ایده بگیرید. ، امروزه برای ثبت و پیشرفت تمام کسب و کارها، انتخاب نام برند حرف اول را میزند. چرا که برای تاسیس و ثبت شرکت اولین و مهمترین اطلاعات برای ارائه دادن، برند کسب و کار است.
شروط انتخاب اسم برای برند
سلام من برای فروش کشمش خانگی پلویی نیاز به یک برند ونام پرمعنا دارم لطفا راهنمایی کنید. برای دریافت مشاوره از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. شما نیاز به مشاوره و هماهنگی دارید از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. اسامی زیبایی در همین مطلب وجود داره در صورت تمایل میتونید استفاده کنید . اگر از اسم واقعی/حقیقی برای برندتان استفاده مینمایید، حتما از منحصربهفرد و توصیفی بودنش، اطمینان حاصل نمایید. این روشی است که امروزه بسیاری از شرکتهای ایرانی روی آن تمرکز دارند.
شما میخواهید نام تجاری داشته باشید که کسی نتواند آن را بدزدد. بهتر است در USPTO.gov جستجو کنید تا ببینید میتوانید برای نام تجاری خود علامت تجاری بزنید. این کار شبیه به کاری است که برای تحقیق درمورد دامنه انجام میدهید. نام تجاری شما باید در تمام کانالهای بازاریابیتان مشترک و ثابت باشد. بنابراین باید تحقیق کنید که نام تجاری شما در رسانههای اجتماعی نیز وجود نداشته باشد.
نام یک برند در تمامی فعالیت های بازاریابی نقشی اساسی دارد؛ از همین رو در رسیدن به فروش و سودآوری بیشتر، مهمترین بخش از برنامه ی فروش محصولات به شمار می آید. اما باید توجه کنید که نام برند شما در واقع تنها بخشی از برند شما است. نام برند در مجموع در کنار لوگو، تایپوگرافی، طراحی گرافیکی، شعارها، آگهی ها، رویدادها، شبکه ی فروش و دیگر موارد، برند شما را می سازند. در نتیجه تنها تمرکز ر روی نمونه اسم برند کافی نیست و باید روی تک تک این موارد دقت داشت تا با کسب موفقیت در همه ی این بخش ها به موفقیتی کلی و بزرگتر رسید. اگر در این زمینه بودجه ی کافی در اختیار داشته باشید، می توانید با بهره مندی از یک مشاور حرفه ای و استفاده از راهنمایی های او در انتخاب نام برند تلاش کنید.
توصیه می کنیم که علم اسطوره شناسی را در زمینه نام گذاری برند وبرندینگدست کم نگیرید! پس سعی کنید جستجوی عمیق تری در این مباحث داشته باشید و به نام شخصیت ها بسنده نکنید تا نام های منحصر به فرد و هیجان انگیز بیشتری را بیابید. با انتخاب این اسامی این امکان را پیدا می کنید تا نام برند خود را به کمک برانگیختن حس مشترک محبت و عشق به طبیعت، در ذهن مخاطبانتان ماندگار کنید. در این مرحله حتی می توانید به فعالیت های بازاریابی که در آینده منجر به معرفی بهتر نام برند شما خواهد شد، فکر کنید. چرا که مخاطبان با شنیدن نام آن برای اولین بار، زمینه تصورات خود را راجع به آن کسب و کار میسازند.
ویت برند خود را مشخص کنید
به این صورت اسنپ که با اپلیکیشن تاکسییاب اینترنتی کارش را شروع کرد اسم خوبی را برای خود ساخت و پرداخت. با کمی تغییر در حروف اصلی در مثال بعدی تاکسی اینترنتی یاکسی با تغییر «ت» به «ی» موفق به ساخت اسم برندی متفاوت برای خودش گردیده است. میرسیم به برند معروف تخفیفان، سایتی که کارش گرفتن و ارائه تخفیف به مشتریان است.